בתקופתו של ירון כמפקד גלי-צה"ל בוצעו כמה מינויים שנויים במחלוקת, ובראשם מינויו של אבי ברזילי לראש מערכת החדשות, שהובילו למתיחות שיא בתחנה. לצד אלה נרשמו בתחנה גם עזיבות רבות של עיתונאים, בכירים וזוטרים כאחד. לאחדים הראו את הדלת החוצה באופן שהביא אותם להגיש תביעות לבתי-הדין לעבודה. המתוקשרת שבהן היא זו של גולן יוכפז, שעבד כעשרים שנה בגלי-צה"ל, ערך והגיש את יומן הבוקר בתחנה, ולאחר שפוטר הגיש תביעה בסך 1.6 מיליון שקל בטענה כי דקל החליט להיפטר ממנו כי חשש שיאיים על סמכותו. דקל מכחיש, והתביעה עדיין מתנהלת.

יוכפז, כאמור, אינו העובד היחיד שסיים את יחסיו עם התחנה בבית-המשפט. דוברת התחנה לשעבר טלי טננבוים הגישה תביעה לאחר שפוטרה עם כניסת דקל לתפקיד המפקד. לפי פרסום ב"הארץ", היא קיבלה כ-300 אלף שקל במסגרת פשרה.

השדרן הוותיק דליק ווליניץ, שהגיש בתחנה כמה תוכניות עד בואו של דקל, ביניהן גם זו שבמשבצת האטרקטיבית שבין שש לשבע בבוקר, תבע גם הוא את התחנה. לדבריו, הוא פוטר במפתיע ומיד עם צאתו מלשכת דקל כבר פנו אליו בבקשת תגובה על דבר פיטוריו. בגלי-צה"ל הכחישו שהדליפו את דבר הפיטורים לתקשורת, וטענו כי לא היה כל פסול במעשיהם כלפי ווליניץ. התביעה, על סך כחצי מיליון שקל, הסתיימה בפשרה שבמסגרתה פוצה ווליניץ בסכום של 170 אלף שקל.

גלעד אמיליו שנקר, שעבד כמנהל פיתוח התוכניות בגלי-צה"ל, הגיש תביעה בסך כ-330 אלף שקל בטענה שפוטר שלא כדין וללא כל התרעה. לדבריו, דקל פיטר אותו בשיחה אישית, "מעכשיו לעכשיו", וללא שנערך לו שימוע. בגלי-צה"ל הכחישו כל פסול בהתנהלותם וטענו כי התובע "העמיד את עצמו כמפוטר", אך לבסוף הגיעו לפשרה שלפיה יפוצה בסכום של 165 אלף שקל.

בין התובעים: מגיש יומן הבוקר, דוברת התחנה, עורך האוניברסיטה המשודרת ומנהל הפיתוח

חגי בועז, שערך והפיק את "האוניברסיטה המשודרת" בגלי-צה"ל במשך תריסר שנים, הגיש תביעה בסך כ-900 אלף שקל בגין פיטורים שלא כדין – בגלי-צה"ל מכחישים כל פסול, והתביעה עדיין מתנהלת. גם רועי רון, ששימש כקריין חדשות בתחנה במשך כ-14 שנה, הגיש תביעה, בסך כ-600 אלף שקל, וזאת לאחר שפוטר בהודעת SMS. בתחנה מכחישים כל פסול, והתביעה עדיין מתנהלת.

במלים אחרות, האופן שבו התנהלה גלי-צה"ל מול עובדיה בתקופה שבה פיקד עליה דקל עלתה נכון להיום כ-635 אלף שקל בכספי פיצויים, וזאת לפני ההכרעה בתביעות של יוכפז ובועז, שעומדות יחד על למעלה מ-2 מיליון שקל. הכספים הללו הם כספי ציבור, אך אינם קשורים לתקציב התחנה. לפי דוברות משרד הביטחון, הטיפול בתביעות וכספי הפיצויים לא באו על חשבון גלי-צה"ל, אלא יצאו מתקציב ייעודי של אגף היועץ המשפטי למערכת הביטחון.