קצין צבא שסטה מסיבה לא ברורה לשולי הדרך, פגע בעובד מע"צ ומתנדב משטרה והרג אותם. התאונה הטראגית שימשה את מכונת התעמולה של נתניהו למסע שטנה נגד המפגינים בעד החזרת החטופים ונגד הממשלה. הסיבה: ההרוגים עסקו בפינוי משולי הדרך של חביות שנעשה בהם קודם לכן שימוש באחת ההפגנות.

כך יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כתב בטוויטר על המפגינים נגד אביו: "התרת הרסן והפרעות הבלתי פוסקות [...] עולה בדם של אזרחים ישראלים", ובטלגרם שיתף מסר לפיו "הסמולנים להשמדת ישראל, לא מפסיקים לטבוח בנו".

פעיל המחאה דני גלנט כתב על כך בטוויטר, וטען כי בזמן ש"יאיר נתניהו, דובר הליכוד גיא לוי, צבא הבוטים בהודו וצבא הביוביסטים בישראל, בטנטרום של הסתה פרועה", דווקא תומכי נתניהו הם מי שעוסקים באלימות מכוונת נגד המפגינים. לדבריו, באותה הפגנה על כביש 1 "היו שלוש ניסיונות דריסה מכוונים כלפי מפגינים שאחד מהם צלח", וכי זהו "לפחות הרביעי ש'הצליח' לביביסטים מאז שהתחילה המחאה נגד המהפכה המשטרית".

דובר הליכוד לוי צייץ בתגובה: "היי דני יש לך 12 שעות למחוק את הפוסט ולהתנצל על השקר שלך, אחרת תקבל תביעת דיבה. בציוץ שלי לא כתבתי מילה על 'משפחות החטופים' גם לא ברמז".

אלא שגלנט צירף לציוץ שלו את הציוץ של לוי, בו הוא מאשים במפורש את המפגינים בעד החזרת החטופים באנרכיה, הפרת חוק ושפיכת דם: "הדם המיותר הזה נשפך, כי יש מי שמאפשר את האנרכיה הזו ברחובות והופך את החוק להמלצה ובדיחה".

הציוץ של גלנט, עד כה, לא הוסר מהרשת.