"לא הוריתי ולא ביקשתי מגורמי לשכת ראש הממשלה, משרד ראש הממשלה או בית ראש הממשלה לסיים את עבודתם של אנשי המשק בבית ראש הממשלה באופן גורף", כך מצהירה שרה נתניהו בתצהיר שהוגש בתחילת חודש זה לבית-משפט השלום בירושלים. התצהיר הוגש במסגרת תביעת דיבה של שרה נתניהו נגד חברת מעריב הוצאת מודיעין בע"מ, העיתונאי בן כספית ועורך "מעריב" לשעבר יואב צור.

נתניהו הגישה בתחילת שנת 2010 תביעה בדרישה לפיצוי בסך מיליון שקל בשל רשימה שפירסם כספית ב"מוספשבת" של "מעריב" ובה טען, בין היתר, כי רעיית ראש הממשלה היתה מעורבת בהדחתם של כמה מאנשי המשק בבית ראש הממשלה, כולל גנן "יהודי מבוגר, בן למעלה מ‭,70-‬ אב שכול", כלשונו של כספית.

נתניהו מכחישה זאת. בהמשך תצהירה היא אומרת: "כמו כן לא ביקשתי להעביר את אנשי המשק לתפקיד אחר באופן גורף ולא ניתנה על-ידי הוראה או בקשה המתייחסת להפסקת עבודתם של אנשי המשק בבית ראש הממשלה באופן כללי". עוד מצהירה נתניהו כך: "לא הוריתי ולא ביקשתי לסיים את עבודתו או להעביר מתפקידו את הגנן נשוא התביעה".

תצהירה של נתניהו בא בעקבות דיון מקדמי שנערך בחודש שעבר בפני השופט ארנון דראל. בדיון הוחלט כי נתניהו תיתן מענה לשאלות אלו, שעליהן סירבה לענות בתצהיר קודם, במסגרת תשובותיה לשאלון שהגישו הנתבעים.