20.09.2018
ערוץ 10 רסס - הכל
18.09.2018
17.09.2018
הרגלי צריכת המדיה של החברה הערבית בישראל נחשפים
לשכת הפרסום הממשלתית בדקה: ירידה בחשיפה במגזר הערבי לכלי תקשורת ישראלים בעברית ובערבית • אתרי החדשות המובילים בחשיפה: "פאנט" (50%), ואחריו ynet עם 23% ו"בוקרא" עם 17% • פייסבוק מעל כולם עם 60% • "פאנט" מוביל גם באפליקציות, אחריו – Wazcam, אפליקציית חדשות מתפרצות ודיווחי תנועה • עיתונות דפוס: "ידיעות אחרונות" במקום הראשון (22%), ואחריו "פנורמה" (19%) ו"כל אל-ערב" (16%) • ברדיו מובילה א-שמס (19%) על הרדיו בערבית של תאגיד השידור (17%)
16.09.2018
16.09.2018
16.09.2018
13.09.2018
שיא ייצוג באוגוסט: 5.5%
השיא, הגבוה מאז החל המדד, על רקע הדיון הציבורי בחוק הלאום • במקום הראשון באוגוסט: "חדשות השבוע" (22.3%), מגזין האקטואליה השבועי של כאן 11 • "אולפן שישי" (18.9%) במקום השלישי • במקום השני מפתיעה "הבוקר הזה" (21.2%) של כאן ב' - עם שיעור ייצוג גבוה במיוחד עבור תוכנית רדיו • גלי צה"ל ממשיכה לדשדש בתחתית טבלת כלי התקשורת • התוכניות עם הייצוג הנמוך ביותר: "חדשות הבוקר עם ניב רסקין", "חמש עם רפי רשף" ו"לפני החדשות" • מדד המומחים: חברת החדשות (5%) עם נתונים גרועים במיוחד, ערוץ עשר עם 15%, לא מעט בזכות "לונדון את קירשנבאום" (55%) • מדד הייצוג, סיכום חודשי, בשיתוף עמותת סיכוי
10.09.2018
09.09.2018
06.09.2018
06.09.2018
"חדשות השבוע" (45.9%) של כאן 11 במקום הראשון
"הבוקר הזה" (22.1%) ו"ערב ערב" (20%) במקומות השני והשלישי • העיסוק התקשורתי בתקיפות על רקע גזעני מביא את שיעור הייצוג של האוכלוסייה הערבית, המונה כ-20% מתושבי המדינה, ל-5% • ההדרה החריפה של החברה הערבית כבר הפכה למסורת בגלי-צה"ל • המהדורה המרכזית של חברת החדשות הגיעה לשיעור ייצוג של כ-17.9%, יותר מסך שיעור הייצוג של שתי המתחרות גם יחד • מדד הייצוג, בשיתוף עמותת סיכוי
03.09.2018
02.09.2018
29.08.2018
"לונדון את קירשנבאום" (21.4%) במקום הראשון
"המטה המרכזי" ו"חדשות סוף השבוע" חולקות את המקום השלישי (13.3%), אך לא באמת ראויות להתברג בצמרת טבלת התוכניות • "בחצי היום" מפתיעה לטובה • גלי-צה"ל שוב בתחתית טבלת כלי התקשורת • שיעור הייצוג הכללי (2.9%) ממשיך מגמת ירידה של השבועות האחרונים • מדד הייצוג, בשיתוף עמותת סיכוי
26.08.2018