18.07.2021 כללים חדשים יאלצו את השרים להיגמל מפרסום סמוי הקץ לתעמולה סמויה? בעקבות עתירה לבג"ץ, הממשלה מאמצת כללים חסרי תקדים לסימון תוכן ממומן • ראיונות קנויים עם שרים ייאסרו לחלוטין • משרדי ממשלה יפסיקו לשלם על סיקור עיתונאי של כנסים • ברירת המחדל תהיה פרסום גלוי • וגופי תקשורת ייאלצו לפרסם הודעות בולטות בכל פעם שימכרו אייטמים לגורמים שלטוניים • ב-2022 יוכרע סופית האם לאסור על התופעה כליל איתמר ב"ז
15.01.2019 לפ"מ דוחה את היוזמה להעביר מיליונים ל"ידיעות אחרונות" כדי שלא יסגור את "וסטי" לשכת הפרסום הממשלתית: אנחנו מחלקה מקצועית לענייני פרסום, לא מחלקת תקציבים לתמיכה בכלי תקשורת איתמר ב"ז
15.12.2015 מי זוכה בקצפת מעוגת עשרות המיליונים של הפרסום הממשלתי - ומי רק בדובדבן נתוני הפרסום הממשלתי נחשפים: כ-20 מיליון שקל מקבלת ענקית האינטרנט גוגל, מתוך תקציב שנתי ממוצע של כ-170 מיליון שקל • פייסבוק קיבלה בשנה שעברה "רק" 6.5 מיליון שקל: יותר מ"וואלה", ynet ו-mako • מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית גדי מרגלית: זו בעיה שענקיות האינטרנט לא משלמות מסים בארץ • ערוץ 2 בראש הטבלה, "ישראל היום" מאיים לעקוף את "ידיעות אחרונות", גלי צה"ל עוקפים את קול-ישראל • הנתונים: בעקבות בקשת חופש המידע של "הצלחה" בשיתוף עם "העין השביעית" איתמר ב"ז