19.10.2015
אבי ניר רסס - הכל
14.10.2015
The State's Channel
Government entities paid over 10 million NIS to Keshet for the promotion of government campaigns and interviews with senior officials • The euphemism: "collaborations" • The messages: bordering on propaganda • Nonprofit organizations have also embraced the system • This is how public money influences the composition of content in commercial television • Keshet: Our actions were approved
14.10.2015
הערוץ של המדינה
גופים ממשלתיים שילמו למעלה מ-10 מיליון שקל לחברת קשת לשם קידום קמפיינים שלטוניים וראיונות עם בעלי תפקידים בכירים • המינוח המכובס: "שיתופי פעולה" • המסרים: על גבול התעמולה • התוכניות הנגועות: "אנשים", "חי בלילה", "האח הגדול", "מאסטר שף", "הבוקר של קשת" ועוד • גם עמותות אימצו את השיטה • כך משפיע כסף ציבורי על תמהיל התכנים בטלוויזיה המסחרית • קשת: "פעלנו באישור"
13.08.2015
12.08.2015
05.08.2015
08.05.2015
18.11.2014
21.10.2014
23.06.2014
22.06.2014
18.06.2014
29.05.2014
19.02.2014
29.11.2013