31.12.2008 על עיתונות, פוליטיקה ומקסום רווחים שלושה אתרים חדשים נוספו לאחרונה לסיקור הבחירות. הם מציעים בעיקר תוכן ממוחזר, עלות הקמתם אפסית, ואחד מהם, השייך לקבוצת "הארץ", מצניע את ייחוסו. אז במה מדובר? "משהו שמחלקת המסחר העלתה כדי לחטוף תקציבים ולמכור חבילות פרסום למפלגות" או "במה מרכזית שחושפת את הגולשים למגוון דעות שבאופן רגיל לא היו נחשפים אליהן ושחשובות לצורך גיבוש עמדה"? רוני שני
01.07.2006 הסלולר האדום השימוש במידע אקראי, הנאסף ומונצח על־ידי עוברי אורח, הולך וגובר בכלי תקשורת מרכזיים. הרווח הוא דיווח מיידי על אירועים בלתי צפויים; המחיר - אמינות מפוקפקת תמר גוטמן