בפתיחת התוכנית מדבר המנחה עמנואל רוזן על הרשת הקטארית אל-ג'זירה ועל היחס הביקורתי לו זכתה מהתקשורת הישראלית בעקבות פרסום מסמכי המשא ומתן בין ישראל לרשות הפלסטינית.

לאחר אות הפתיחה משוחח רוזן עם אלי אבידר, לשעבר ראש נציבות ישראל בקטאר, עם צביקה יחזקאלי, הפרשן לענייני ערבים של ערוץ 10, ועם אודי סגל, הפרשן המדיני של ערוץ 2, על רשת אל-ג'זירה והפרסומים האחרונים.

לדברי אבידר, החופש העיתונאי של אל ג'זירה מוגבל וזאת בשל התלות באמיר של קטאר. "אם תגיע ידיעה טובה על בית המלוכה הקטארי, הם לא ישדרו אותה", הוא אומר. להערכתו, הפרסומים האחרונים יפחיתו את הסיכוי שהמשא ומתן עם הרשות הפסלטינית יתקדם.

"אנחנו לא מתייחסים אליהם כאל תקשורת ערבית", אומר סגל, "זה כלי תקשורת מאוד רציני". להערכתו, ההדלפות האחרונות דווקא יועילו בסופו של דבר לרשות.

"הפעם זה לא הפנטזייה", אומר יחזקאלי ומוסיף: "אני חושב שהפעם אפשר להאמין". לדבריו, החשיבות של הפרסום הנוכחי טמונה בראיות הברורות. "אזרח ערבי צריך מסמך", הוא אומר, "צריך לראות שהמנהיג משקר לו". יחזקאלי מגדיר את הרשת כ"נמר שיצא מן הכלוב" וממליץ לנסות לרכוב עליו מאשר להתנגד לו.

בהמשך התוכנית משוחח רוזן עם גיא מרוז ואורלי וילנאי לרגל עליית תוכנית בוקר חדשה בהנחיית השניים בערוץ 10. הם מבטיחים תוכנית אקטואליה מעניינת אך באווירה נינוחה.

לסיום מתאר יאיר גרבוז את ההבדל בין ביתו שלו ברמת גן לבין הבית של המועמד לרמטכ"לות יואב גלנט, כפי שנראה בשבוע האחרון בעמודי השער של העיתונים.

התוכנית "תיק תקשורת" משודרת בערוץ 23 ובאתר הטלוויזיה החינוכית