ג'ים בנט, אביו המנוח של ח"כ נפתלי בנט, הקים בעבר אנטנות לא חוקית לקליטת שידורי "ערוץ 7" בתקופתו כתחנת רדיו פיראטית, כך סיפר בגאווה יו"ר מפלגת ימינה במהלך ביקור באולפני הערוץ. ב"ערוץ 7" חנכו לאחרונה אולפני טלוויזיה חדשים בירושלים. בביקור שערך בנט באולפנים, הוא סיפר כי למשפחתו יש קשר ארוך שנים עם "ערוץ 7", עוד מהתקופה שבה שידר באופן בלתי חוקי. לפי בנט, שני הוריו "היו מאוד מעורבים רגשית, ומעבר, עם 'ערוץ 7'".

"אנשים לא יודעים", אמר בנט, "אבל אבא, זכרו לברכה, העמיד אנטנות... עכשיו אפשר כבר... אנטנות ברחבי חיפה כדי לאפשר את השידורים. ואחד הימים המאוד-מאוד שחורים שהיו לנו במשפחה, אני זוכר עד היום, זה כשסגרו את הספינה (שממנה שידר 'ערוץ 7'; א"פ). הרגשנו כאילו סוגרים לנו את הפה".

"ערוץ 7", שהוקם בסוף שנות השמונים של המאה הקודמת, פעל לאורך שנים ארוכות באופן בלתי חוקי, לצד עשרות תחנות רדיו פיראטיות אחרות, מספינה שעגנה לחופי ישראל. כדי ששידורי הערוץ ייקלטו ברחבי הארץ נפרסו אנטנות על היבשה. בתחילת המאה ה-21 הועמדו לדין מפעילי התחנה, הורשעו ונידונו לעונשי מאסר (שרוצו בעבודות שירות) וקנסות. בנט האב לא היה אחד הנאשמים, אך שמו מוזכר בהכרעת הדין.

"אתר שידור נוסף של 'ערוץ 7', שבו הותקנו משדרים לשיפור קליטת שידורי התחנה בצפון הארץ, הופעל בבניין מגורים ברח' לסקוב 3 בחיפה. האתר כלל משדרים שהוצבו במרפסת דירתו של ג'ים בנט בקומה השביעית והאחרונה שבבניין, וכן אנטנות אשר הותקנו על תורן שניצב על גג הבית", נכתב בהכרעת הדין. "שידורים מהאתר אותרו על-ידי יחידת הפיקוח האלחוטי במחצית הראשונה של שנת 1997 – בחודשים ינואר ומאי".

השידורים שבוצעו מבית משפחת בנט, בתדר 105.2FM, נועדו להרחיב את אזורי הכיסוי של התחנה בצפון המדינה, והתגלו כשבוצעו בדירה שיפוצים. לפי הכרעת הדין, יחידת הפיקוח איתרה בגג הבניין שתי אנטנות, "שמהן השתלשלו כבלים לדירה בקומה האחרונה, שעל דלתה היה רשום השם ג'ים בנט".

הפועלים ששיפצו את הדירה אישרו לפקחים להיכנס, ובמרפסת התגלו "בתוך ארגז ממתכת, שני מכשירים אלקטרוניים. המכשירים היו מחוברים בכבלים לאנטנות שניצבו על הגג, ונורות מהבהבות ומרצדות הצביעו על פעולתם". בחקירה הפלילית התברר שתחנת הרדיו הפיראטית אף העניקה לבנט האב צ'ק על סך 790 שקל "עבור חשמל".

באתר "העין השביעית" נחשף בעבר כי עמותה שהוקמה כדי לתמוך בשידורים הפיראטיים העבירה ל"ערוץ 7" כספים באופן בלתי חוקי גם שנים רבות אחרי הפסקת שידורי הרדיו והשבתת הספינה. קבוצת התקשורת, המוציאה לאור גם את החינמון "בשבע", הוחזקה באמצעות חברה הרשומה באיי מרשל, מקלט מס שמאפשר לאזרחים זרים לרשום בו חברות תוך הטלת חיסיון על זהות בעליהן. החודש נחשף באתר "עין השביעית" דו"ח של חוקר מיוחד שמינתה המדינה שאישש את ממצאי התחקיר.