בפתח התוכנית "תיק תקשורת" מבקר המנחה עמנואל רוזן את הסיקור של מבצע "רוחות שמים". לדעתו, התקשורת לקתה באינפנטיליות ונכנעה לספין פוליטי בכך שהתרכזה בפיאור הלוחמים על חשבון ביקורת הדרג המדיני ששלח אותם לעצור את המשט לעזה.

בהמשך התוכנית משוחח רוזן עם חיים יבין, מגיש "מבט" לשעבר, ועם אבי ברזילי, עורך "אולפן שישי" לשעבר, בעקבות חשיפת רשת ב' של קול-ישראל קטעים מנאום עם סממנים פוליטיים שנשא השבוע העיתונאי יאיר לפיד.

ברזילי טוען כי יש הבדל בין השתתפותו של לפיד כמגיש "אולפן שישי" ובין כתיבתו טור במוסף "7 ימים", משום שערוץ 2 פועל תחת רשות ציבורית ואילו "ידיעות אחרונות" הוא מוסד פרטי. יבין טוען שיש עליהום ציבורי על לפיד, אף שלא ברור כלל אם פניו לפוליטיקה.

עוד בתוכנית, דיון לרגל ירידת תוכנית הרדיו "יש עם מי לדבר" מלוח השידורים של גלי-צה"ל לאחר 20 שנות שידור. רוזן משוחח עם מפקד גלי-צה"ל יצחק טוניק ועם אחד ממגישי התוכנית, יעקב אחימאיר. אחימאיר טוען שמן הראוי היה להמשיך בשידור התוכנית, כדי לתת שיקוף נרחב לקולות הציבור בתחנה הצבאית. טוניק משיב לו בטענה כי "התוכנית הפסיקה להיות מעניינת", משום שמספר המשתתפים בה הלך והצטמצם עם השנים.

בסיום התוכנית מספר ב. מיכאל על מה שהעלתה נטייתו הכפייתית, כלשונו, להיכנס לאתר דובר צה"ל בעקבות אירועים צבאיים: סרטון וידיאו המתיימר להציג כלי נשק, ובפועל מציג, בין היתר, בקבוק אינפוזיה, משקפת וכאפייה.

התוכנית "תיק תקשורת" משודרת בערוץ 23 ובאתר הטלוויזיה החינוכית