חדשות 13 פרסמו בחשבון הטוויטר שלהם ציוץ בעל תוכן פרסומי, להלוואות של חברת ישראכרט. לציוץ צורף תיוג של חשבון הטוויטר של נגה ניר נאמן, כתבת הצרכנות של חברת החדשות. ניר נאמן סירבה להתייחס לדברים. האופי הפרסומי הבוטה של הציוץ בלט אפילו על רקע הסטנדרטים הנמוכים הנהוגים בעיתונות הישראלית בכל הנוגע לפרסום סמוי לסוגיו, וספג ביקורת רבה מיד עם פרסומו. לאחר פניית "העין השביעית" לדוברות חברת החדשות נמחק הציוץ. קצת לאחר מכן נמסר מהדוברות "הציוץ הנ"ל עלה לטוויטר בשל טעות אנוש. אין אנו רואים בו מידע חדשותי מובהק, ולכן הוא הוסר".
חדשות 13: "טעות אנוש"
חדשות 13 פרסמו ציוץ בעל אופי פרסומי בוטה ומחקו לאחר שספגו ביקורת
29.03.2020