ביום רביעי האחרון התפרסמה בעיתון הכלכלי "דה-מרקר", על פני עמוד שלם,  מודעה מטעם חברת סלקום, וזאת כחלק ממהלך ההשקה של חבילה חדשה שהחברה מציעה ללקוחותיה העסקיים. כמה עמודים לאחר מכן, הופיעה ידיעה חדשותית מאת אמיתי זיו על אותה התוכנית ממש ("סלקום מצטרפת לשוק הרשתות האלחוטיות לעסקים").

פרסומות דומות הופיעו וממשיכות להופיע גם במוספי העסקים של עיתונים אחרים, וגם ידיעות על ההצעה החדשה של חברת סלקום הופיעו לא רק בעיתון "דה-מרקר", אלא ש"דה-מרקר" בכל זאת שונה במקרה זה ממתחריו – הוא עצמו שותף בהשקת היוזמה החדשה של סלקום.

באתר האינטרנט שנפתח במיוחד לצורך קידום היוזמה החדשה של סלקום משולבים תכנים השאובים מ"דה-מרקר", וזאת כחלק מ"מדריך ההתייעלות השלם לעסקים קטנים" שמציעה חברת סלקום ללקוחותיה. ארבע כתבות שהופיעו ב"דה-מרקר" לאורך השנה האחרונה, מופיעות שוב במסגרת האתר הפרסומי של סלקום, וביניהן "המדריך למנכ"ל המודאג", "הדרך לעקוף את מחנק האשראי", "האקסטרימיסט" מאת טלי חרותי-סובר, ו"נורת אזהרה לקמעונאי המתחיל" מאת פרופ' מיכאל אתגר (באתר של סלקום נכתב שמו בטעות כ"מיכל אתגר"). בתחתית האתר הפרסומי של סלקום אף מופיעה השורה "בשיתוף TheMarker", המעוצבת תוך שימוש בסמליל הרשמי של העיתון.

בידיעה שפורסמה בעיתון "דה-מרקר" על החבילה החדשה של סלקום, נכתב כי "עלות קמפיין הפרסום לחבילה תהיה 1.5 מיליון שקל". לא נמסר בידיעה כמה שקלים מהקמפיין, אם בכלל, יעברו לידי העיתון השותף לו. למעשה, בידיעה שהתפרסמה בעיתון על השקת החבילה, כמו גם בזו שהופיעה יום קודם לכן באתר, אין כל אזכור לשיתוף הפעולה בין החברה המסחרית לעיתון המסקר אותה באופן שוטף.

סמי פרץ, עורך העיתון, העדיף שלא למסור תגובה רשמית בעניין.

הדס גולדשטיין, מנכ"ל "דה-מרקר", מסרה בתגובה כי "לכל העיתונים בארץ ובעולם יש שיתופי פעולה מסחריים עם גופים שהם מסקרים בפרסום, בפורטלים של הלקוחות וכדומה... המפתח הוא בשמירת ההפרדה בין הכתבים שאחראים על התוכן לבין אנשי השיווק שאחראים על שיתופי הפעולה המסחריים".