בנענע10 היו מאוד מרוצים מתוצאות סקר TIM לחודש פברואר האחרון, אז רשם הפורטל את החשיפה הגבוהה ביותר שלו בשנה החולפת, 38.2%. האתר פירסם מודעת פרינט המתפארת בחשיפה הגבוהה, אולם זו לא הוצגה באחוזים, אלא בשיעור העלייה: "nana10 עם עלייה של 34 אחוזים בנתוני הגלישה עפ"י סקר TIM, וזה רק מאז דצמבר".

מדוע בחרו בנענע10 להשוות את נתוני פברואר לאלה של דצמבר 2008 דווקא? חיטוט בהיסטוריה של נענע10 מלמד שבדצמבר הכניסו שם תיקונים בעיצוב החדש, חמישה חודשים בלבד אחרי הצגתו. אבל הסיבה האמיתית היא שבאותו חודש רשם נענע10 חשיפה של 28.5%, השיעור השני הכי נמוך בתולדותיו מאז נערך סקר TIM לראשונה בשנת 2000 (רק בספטמבר 2006 נרשם שיעור נמוך ממנו, 28.4%). ונתונים תמיד נראים טוב יותר כשמשווים אותם לנקודת שפל.

הנה כמה נקודות השוואה מנומקות יותר לנתוני פברואר 2009:

עלייה מהחודש הקודם, ינואר 2009: 7.6%.

עלייה מהחודש המקביל אשתקד, פברואר 2008: 1.32%.

עלייה מיולי 2008, השקת העיצוב החדש: 7.9%.

ירידה ממאי 2007, שינוי שם האתר מנענע לנענע10, במסגרת האיחוד עם ערוץ 10: 0.26%.