ברשות השנייה העירו לחברת חדשות 13 בעקבות שידור ראיון עם תושבת עזה במהלך ימי הלחימה בדרום, זאת משום שלא כלל אמירה של המראיינת בדבר "התקפות הטילים על ישראל". הרשות השנייה היא הגוף המפקח על שידורי הטלוויזיה והרדיו המסחריים בישראל. לפי העולה מתגובה ששלח נציב התלונות של הרשות, "בשל רגישות הנושא", אין לעסוק במצבם של תושבי עזה מבלי להזכיר את התוקפנות הערבית. זאת למרות שגם לפי הנציב, רוב מכריע של השידורים עוסק בכך ממילא.

הנציב תלה את דרישתו זו בצורך ב"איזון", אך נראה שאינו דורש מכלי התקשורת להזכיר בכל ראיון את הפעולות ההתקפיות מצידה של ישראל.

קביעת נציב התלונות באה בתגובה לראיון שערכה מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 13 טלי מורנו עם חנאן ח'שאן, תושבת רצועת עזה, בשבוע שעבר, בעוד רקטות עזתיות ניחתות על ישראל וצה"ל מפציץ ברצועה. הראיון לא היה "מאוזן" דיו, קבע נציב פניות הציבור של הרשות השנייה, בין היתר משום שמורנו לא עימתה כראוי את תושבת עזה עם שאלות על המתקפות העזתיות נגד ישראל.

ח'שאן תיארה את המצב כפי שהיא רואה אותו מנקודת מבטה. "כמעט כל מקום ברצועה תחת הפצצה", אמרה, וסיפרה על הקשיים להיערך כראוי לחודש הרמדאן. עוד ציינה כי בהתקפות על עזה נהרגו אזרחים, לרבות ילדה קטנה ואמה ההרה.

בעקבות הראיון התקבלו אצל נציב תלונות הציבור ברשות השנייה לפחות 20 תלונות, כך לפי דיווח באתר "אייס". הנציב, דוד רגב, פנה לחברת חדשות 13 לקבל את עמדתה וזו מסרה לו כך: "מחובתנו כמערכת עיתונאית להביא גם את קולות מהצד השני של הגבול. וכך עשתה גברת טלי מורנו כחלק מעבודתה העיתונאית. זאת לצד סיקור של שעות רצופות ללא הפסקה של המתרחש בתוך ישראל".

רגב, במענה לאחת התלונות, הבהיר כי גם לדעתו "אין חולק על כך שחברת החדשות פועלת במסגרת חופש הביטוי והיצירה המוקנים לה ועל פי שיקול דעתה המקצועי בבואה לסקר ולשדר תוכן זה או אחר", וכי "אין חולק על כך כי ככלל סיקור המתרחש בישראל בעקבות ירי הטילים היה מרכזי".

עם זאת, לפי רגב, "מצפיה בראיון ובשל רגישות הנושא אני סבור כי היה מקום לאיזון בכתבה עצמה והיה מקום לעמת את המרואיינת מעזה בכל הנוגע להתקפות הטילים על ישראל והפגיעה בנפש וברכוש או לכל הפחות להאיר גם צד זה במהלך הראיון. בנוסף היה מקום לתקן בראיון עצמו את שגיאתה לפיה צה"ל אחראי למות האם ובתה זאת לאחר שמבדיקת צה"ל התברר כי האם ובתה לא נהרגו מאש  צה"ל אלא מירי של פלשתינים".

רגב ציין בפני המתלונן כי העביר את הערתו לתשומת לב חדשות 13.