לאחרונה הושק מחדש מוסף הנדל"ן השבועי של העיתון "גלובס". כחלק מהשינויים במוסף, נוסף לו מדור חודשי חדש, שאמור "לנתח אזורים ומגמות בשוק הדירות החדשות". על המדור לא חתום אף עיתונאי, ונאמר רק כי הוא נעשה בשיתוף פעולה של "גלובס" עם חברת אלדר, חברה לשיווק מיזמי נדל"ן.

המדור שהודפס במוסף הנדל"ן האחרון שיבח את שוק הדירות החדשות בכפר-סבא, ובמיוחד את "השכונות הירוקות" בעיר. "שוק הדירות בכפר-סבא לוהט", קראה כותרת המדור באתר "גלובס", ותחתיה נכתב כי "העיר כפר-סבא נהנית ב-3 השנים האחרונות מנתוני הגירה חיובית. גם את הקפיצה המשמעותית ביותר במחירים עשתה כפר-סבא במהלך השנתיים וחצי האחרונות. קצת אחרי כולם, אבל מדובר בקפיצה הגבוהה ביותר תוך פרק הזמן הקצר ביותר".

עוד נכתב במדור כי "עיריית כפר-סבא הינה הראשונה והחלוצה בארץ שקידמה תב"ע ירוקה בתחומה, במתחמים בהם מתרכזת המאסה הקריטית של הבנייה למגורים בעיר. השכונות החדשות (60/80) מתאפיינות בצפיפות נמוכה, ריאות ירוקות, שטחי גינון ובניינים עם גגות רעפים [...] השכונות הירוקות הן ראש החץ של כפר-סבא. שכונות אלו, במידה ויתפתחו בשנים הקרובות בהתאם לתב"ע המתקדמת שלהן, יהפכו לאזור המבוקש ביותר בשרון. [...]  השכונות הירוקות צפויות לאכלס כ-5,000 יח"ד, הן ממוקמות ביציאה מהעיר, על גבול צירי התנועה. בשנתיים האחרונות הן קלטו אוכלוסייה ברמה גבוהה ונהנו מביקוש גבוה ומעליית מחיר של כ-25%".

מי שקרא את המדור יצא ממנו בתחושה כי רכישת דירה באחת "השכונות הירוקות" של כפר-סבא היא השקעה טובה ומשתלמת, וכי העיתוי כעת מוצלח במיוחד. מה שלא נכתב במדור הוא שאחד הפרויקטים שמשווקת חברת אלדר, השותפה של "גלובס" במדור, נמצא בשכונות הירוקות של כפר-סבא.

לדברי דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס", הטקסט שהחמיא ל"שכונות הירוקות" בכפר-סבא נכתב על בסיס נתונים שהועברו על-ידי חברת אלדר, אבל רק לאחר שאלה נבדקו כראוי ונמצאו "רוחביים ורציניים" דיים לפרסום. באשר לאינטרס של חברת השיווק לקדם את מכירות הדירות ב"שכונות הירוקות" של כפר-סבא, אומר מרמור כי החברה משווקת דירות בכל רחבי הארץ, ומוסיף כי "בענף הנדל"ן חלק גדול מאוד מהחומר שאנחנו מקבלים מבוסס על מכלול של גורמים אינטרסנטיים. גם לשמאים שנותנים לנו מידע יש עניין שיהיו כמה שיותר עסקאות, עבור בהתאחדות הקבלנים ועד לאחרוני המתווכים. אנחנו נמצאים בעולם של אינטרסנטים, ותפקידנו לעמוד על המשמר כדי שלא יאכילו אותנו קש. אפשר לקוות שהמדינה תוכל לייצר יותר נתונים אובייקטיביים כדי שנהיה פחות סמוכים על שולחנם של גופי שיווק, אבל אנחנו סומכים על עצמנו שנדע לכתוב את הדברים בעיניים הביקורתיות שלנו".

מרמור מבטיח כי בעתיד ניתן לצפות שבמדור החדש תוצג ביקורת על אזורים שבהם, בין השאר, גם חברת אלדר משווקת מיזמי נדל"ן. בתשובה לשאלה אם היה ראוי לצרף גילוי נאות לאינטרס של חברת אלדר אומר מרמור: "יכול להיות שנצטרך להיות יותר מחודדים בעניין הזה".