רותם דנון (משמאל) (צילום: "העין השביעית")

רותם דנון (משמאל) (צילום: "העין השביעית")

רותם דנון, עורך מוסף "פירמה" של "גלובס", צפוי להתמנות לעורך תוכנית האקטואליה "אולפן לילה" של זכיינית ערוץ 2 רשת. התוכנית "אולפן לילה", בהנחיית תמר איש-שלום, משודרת שלושה ימים בשבוע. התוכנית עלתה לאוויר בתחילת החודש, כמענה לתוכנית "היום שהיה" של ערוץ 10.

התוכניות הראשונות של "אולפן לילה" נערכו על ידי ליאור פרידמן, שמונה לאחרונה לתפקיד כתב חברת החדשות של ערוץ 2 באירופה. אם המינוי של דנון כמחליפו ייצא אל הפועל, מתכוון דנון לשמש במקביל הן כעורך המוסף ב"גלובס" והן כעורך תוכנית האקטואליה הלילית בערוץ 2.

מוסף "פירמה" יוצא אחת לחודש ועוסק בנושאי תקשורת מגוונים, בין היתר גם בחברות החדשות בטלוויזיה. מלבד עריכתו דנון מפרסם בו טור דעה קבוע. השבוע, בטור שעסק בתעשיית החדשות הישראלית, הזכיר דנון את "אולפן לילה" כדוגמה אחת מתוך רבות לשפע התוצרת המקומית. התפקיד הכפול של משתתף פעיל בתעשייה ועורך עיתון המסקר אותה יביא באופן בלתי נמנע לניגודי עניינים.

במקביל, עשוי התפקיד החדש של דנון להתנגש עם עיתון "דה מרקר", המתחרה הישיר של "גלובס". בתוכניות "אולפן לילה" ששודרו עד כה התארחו בכירי "דה מרקר": גיא רולניק, המייסד והעורך הראשי, סמי פרץ, עורך העיתון היומי ואיתן אבריאל, מייסד ועורך האתר.

דנון סירב למסור תגובה, אך גורם ב"גלובס" מסר ל"העין השביעית" כי במידה והמינוי ייצא אל הפועל דנון יקפיד להימנע מלטפל בעיתון באופן ישיר בחדשות ערוץ 2 ו-10, הן בתפקידו כעורך המוסף והן בטורו הקבוע.