בפינת כלי התקשורת האלטרנטיבי בתוכנית "קול העין" שוחחו אורן פרסיקו ואביעד טובי עם מיכל שילאור, מייסדת האתר ודף הפייסבוק "0202". סלוגן המיזם הוא "מבט מירושלים המזרחית", ומטרתו לפתוח לקוראי העברית צוהר לאופן שבו הפלסטינים חווים את החיים בעיר הבירה. האתר מציע תרגומים לידיעות נבחרות על הנעשה במזרח ירושלים היישר מהמקור הערבי, ללא פרשנות.

"אנחנו מאמינים שלהכיר נקודת מבט שאנחנו לא חשופים אליה ביום-יום יאפשר לנו להכיר בצורה עמוקה את מה שקורה בכל רחבי העיר. זה התחיל בקיץ האחרון, מתוך מחשבה שלי שאנחנו לא באמת יודעים מה קורה בשליש מהעיר אם אנחנו לא יודעים ערבית. העיר מחולקת למעשה לשלוש, כי יש גם ציבור חרדי שאותו אנחנו לא באמת מכירים ולומדים.

"כדי ליצור מרחב שאפשר לחיות בו עם קצת פחות אלימות משני הצדדים, אנחנו צריכים לראות איך אנשים אחרים רואים את המציאות", מוסיפה שילאור. "הדבר המרכזי שאנחנו רוצים להראות הוא שיש חיים במזרח ירושלים שהם לא רק תעמולה, לא רק ביטחון, לא רק כוחות הכיבוש. יש שם הרבה יותר מזה. יש שם חיים שלמים".

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל.

התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי שלישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".