רשימה כמעט מלאה של העיתונים הישראליים שקיבלו לאורך השנים רישיון ממשרד הפנים עלתה הבוקר למדור "הגנזך" של אתר "העין השביעית" ועמותת "הצלחה". רשימת העיתונים התקבלה מראש ענף חוק חופש המידע במשרד הפנים, זיוה שרבף, בעקבות בקשה על-פי חוק חופש המידע שהגיש עו"ד אלעד מן, היועץ המשפטי של עמותת "הצלחה".

הרשימה כוללת את כל העיתונים שביקשו וקיבלו רישיון ממשרד הפנים של מדינת ישראל, כמחויב מפקודת העיתונות המנדטורית, פקודה שניתנה ב-1933 על-ידי המנדט הבריטי ואומצה על-ידי המדינה ב-1948.

הרשימה מחולקת לשישה מחוזות – תל-אביב, ירושלים, חיפה, מרכז, צפון ודרום – כאשר איכותה וערכיה משתנים ממחוז למחוז. יש מחוזות המציינים את תאריך הוצאת הרישיון לכל עיתון ועיתון, ויש כאלה שאינם עושים זאת; יש מחוזות שבהם הרשימה מסודרת בטבלה מודפסת ונהירה, וישנם מחוזות שהעבירו תצלומים של דפי פנקס ובהם רשימות כמעט בלתי קריאות בכתב יד. עוד יצוין כי הרשימה ממחוז תל-אביב כוללת את כל העיתונים עד האות ע' בלבד.

חלק נכבד מהמידע שהתבקש בבקשה המקורית שהגישה "הצלחה" טרם נמסר, כולל העתקים של מסמכי הבקשה לקבלת רישיון והתצהירים שנלוו לבקשות אלו, פרטי הבעלים שקיבלו רישיון, מסמכי הרישיון והתכתובות הנוגעות לבקשות השונות, כמו גם תצהירים בקשר למינוי וחילופי עורכים לעיתונים בעלי רישיון ותכתובות הנוגעות לסירוב להענקת רישיון. בקשה לקבלת המסמכים החסרים, וכן בקשה לקבלת יתר פרטי העיתונים במחוז תל-אביב, הוגשה על-ידי עמותת "הצלחה". מדור "הגנזך" יעודכן לכשיתקבל המידע הנוסף ממשרד הפנים.