24.05.2009 זיקית ושמה גזית "לאחרונה, יותר ויותר, נראה כאילו גזית, אשר מאז ומתמיד ניחן בכישורים זיקיתיים, הולך ונטמע בתוך המסכות השונות שהוא מבקש לעטות, או אף, לעתים, מתגלה כבעל אותן הפנים שהוא עוטה כמסכה". על קולו של שדרן הרדיו גבי גזית שהם סמיט
27.02.2008 רדיו חזק, יותר מדי חזק בקבוצת רדיו-הבירה, המתמודדת על המכרז לרדיו האזורי בירושלים, שותפים רשת בתי-הקפה ארומה, המקדמת ומפיקה אמנים, משרד הפרסום המעורב פוליטית אדלר-חומסקי, וחברות הפקה וסוכנויות בעלות אינטרסים. חוקי? בקושי אורן פרסיקו
30.01.2008 מתי נחזור לחשוב לבד תחזיות, פרשנויות, ותלונות על עודף פרשנויות לקראת דו"ח וינוגרד | השלג נחת – מה עושים איתו? | תוכן שיווקי גלוי וסמוי אורן פרסיקו
01.01.2008 סיפוח דוהר ככל שרמת הרעש הפרסומי עולה - קטן הקשב של הצרכנים. לכן נערך עולם הפרסום להשתלטות על התוכן התקשורתי עצמו רוני שני
01.09.2003 היינו בסרט הזה בעוד שבערוצים המסחריים ובכבלים נאבקים בכל פעם מחדש במחויבויות הפקות המקור, מסתפקים בערוץ הראשון בעוד תוכניות המנצלות את הארכיון העשיר שחר אבירי
01.05.1998 פרדוקס החומר החזותי בעקבות "תקומה" | מטרתם של קטעי הארכיון המשובצים בסדרה היא לברוא את העבר מחדש, לטעון אותו בזיכרון ולשרטט דיוקן היסטורי שקוף לחלוטין שהוא היפוכה של תודעה היסטורית-קולנועית אמיתית אורי קליין