15.06.2014 לואיס! לואיס! לואיס! מאם! מאם! מאדר! לואיס! לואיס! לואיס! לואיס! בדיחה של ערן זרחוביץ' בפייסבוק הפכה לידיעה במדור הרכילות של "ישראל היום" עידו קינן
01.06.2014 עוד מעט נהפוך לסטטוס דפי פייסבוק של צרכני תקשורת אדוקים הם בית-דין שדה לדוברים במסווה של עיתונאים ולסוכנים בכסות פרשנים, ומעידים על משבר האמון העמוק בין עיתונאי הספורט לציבור שלמה מן
15.05.2014 ניו-מדיה, אולד סקול הנוהג המתפשט של עיתונאים לצייץ בטוויטר מעורר שאלות של אחריות, בלעדיות וזכויות | הגילוי בדבר "ויקיפדים" בתשלום מעורר דילמה לא פשוטה | אין מי שיתעורר להציל את ארכיון רשות השידור אלעד מן
01.05.2014 במעטפת מחאה מקוונת מודפסת בשערי העיתונים | ל"ישראל היום" אין זכות להטיף מוסר למבצעי פשעי שנאה נגד ערבים | "דה-מרקר" מציין את 1 במאי אורן פרסיקו
09.04.2014 מופעי חשפנות יש גם צד שלילי ליכולתם של עיתונאים לעקוף באמצעות הרשת את המערכות שבהן הם מועסקים עוזי בנזימן
05.03.2014 שחור ולבן נחיתת חירום בטהרן הופכת בעיתונים לסיפור אימה, או סרט מלחמה | "ישראל היום" ממשיך לסקר במרץ את תחום משלוח הפרחים לרעיית ראש הממשלה | בן-דרור ימיני מבקש להקדים סתימת פיות להסתה אורן פרסיקו
23.02.2014 אסלות מקושטות עיתוני ישראל נושאים עיניהם לאוקראינה | קפיצה לצפון-קוריאה | ד"ש מאי.די.בי | פרסום לא סמוי ב"ידיעות אחרונות" שוקי טאוסיג
06.02.2014 עשור למהפכת הפייסבוק "תיק תקשורת": מפגש בין יעקב אחימאיר, פייסבוקאי פעיל, גיא לרר, שהביא את הפייסבוק לטלוויזיה, וערד ניר, שמסרב לקחת חלק בחגיגה כתב "העין השביעית"
02.02.2014 העולם שמאחורי העולם כדי להבין את מקומה האמיתי של פייסבוק ביומיום שלנו, יש להפנות מבט למקומות שבהם היא מכריחה אותנו להשתמש בה איתי זיו
01.01.2014 אפקט סנודן מעבדת העיתונות של אוניברסיטת הרווארד קיבצה תחזיות והמלצות ל-2014 מפי עיתונאים, מומחי ניו-מדיה וחוקרי תקשורת רפי מן
26.12.2013 שטח הפקר שוטטות בדפי הפייסבוק של העיתונים היומיים דומה לבילוי ביריד הבלים מטורלל ציפה קמפינסקי
25.12.2013 "אנחנו צופים שיהיה שיתוף פעולה" בדיון על מוסד איסור הפרסום חשפה נציגת הפרקליטות את השיקולים שלא להגיש כתבי אישום בגין הפרת צווים בפרשת האסיר איקס, וגילתה כי המדינה פנתה לגוגל ופייסבוק כדי שיפעילו אכיפה וולונטרית של צווי איסור פרסום אורן פרסיקו
23.12.2013 קבוצת הדומים פגישתה של הפוליטיקה עם מדיום בעל שפה אינטימית מזויפת ומהות שיווקית מוסווית מניבה יצורי כלאיים משונים, או: כיצד משנה פייסבוק את השיח הפוליטי איתי זיו