31.10.2021 דוגמה רלוונטית ב"כלכליסט" כתבו על התנגדויות של היועמ"ש להסדרי פשרה בתביעות ייצוגיות, אך לא הזכירו את ההתנגדות להסדר הפשרה בתביעה המתנהלת נגד קבוצת "ידיעות אחרונות" אורן פרסיקו
26.04.2021 קץ לפרסום הסמוי או הכשר להטעיית הציבור? ביהמ"ש המחוזי דן במתווה המסדיר את התוכן השיווקי באתר ynet • השופט אמר כי לטעמו יש לקבל את עמדת היועמ"ש לפיה פרסום סמוי צריך להיות מוצג באופן ברור כפרסומת • להחלטה צפויות להיות השלכות רוחב על התופעה הפסולה, הנפוצה בכלל התקשורת הישראלית אורן פרסיקו
09.12.2020 היועץ המשפטי לממשלה עקבי בהתנגדותו הנחרצת לפרסום סמוי מתנגד גם להצעת הפשרה החדשה בהליך הייצוגי נגד ynet • נציגת היועמ"ש: הנוסח המוצע "נועד להסוות כי מדובר בפרסומת של גורם מסחרי" איתמר ב"ז
09.12.2020 לא "תוכן ממותג", לא "שיתוף פעולה" – פשוט פרסומת מחקר חדש ומקיף של הרשות להגנת הצרכן קובע: הדרך לזיהוי פרסום סמוי – ציון מפורש של הגורם המסחרי שעומד מאחוריו, בתוספת המלה "פרסומת" • החוקרים מבהירים: רוב הציבור לא מצליח לזהות "תוכן שיווקי" • הממצאים הוגשו מטעם היועמ"ש כחלק מהתנגדות לפשרה בהליך ייצוגי נגד ynet איתמר ב"ז