24.07.2008 כבר לא צריך יחצן כתב אתר וואלה הוטס ללונדון על חשבון חברה מסחרית כדי לקבל במתנה מוצר יקר ערך ולכתוב עליו ביקורת. הביקורת, החיובית מאין כמוה, התפרסמה, ובראשה "גילוי נאות". אה, היה "גילוי נאות"? אז הכל בסדר, אפשר לעבור הלאה יובל דרור
23.06.2008 תפוח בדבש חברת אפל רצתה לגייס עובדים בישראל. עיתון העסקים "גלובס" התגייס לסייע. ולא במדור מודעות ה"דרושים" יובל דרור
22.06.2008 הודעה לעיתונות הגסות הבוטה של ההודעה לעיתונות המצוטטת להלן מעידה על החיבור המתרקם בין תקשורת לשיווק: מצד אחד עיתונאים, יחצנים וצלמי אופנה בחגיגת סבאבי-בבי, ומצד שני – אשה בכלוב נועם יורן
15.04.2008 בתפוז הבטיחו בלוג של ברק אובמה, גם ב"ידיעות אחרונות". אז הבטיחו ב"תפוז" בישרו כי המועמד לנשיאות ארה"ב ברק אובמה פותח אצלם בלוג אישי, ו"ידיעות אחרונות" מיהר לפרסם כותרת גדולה. השבוע מטה אובמה הוציא הכחשה: אין לנו קשר למיזם. מה באמת קרה שם? אורן פרסיקו
10.04.2008 צופי ערוץ 1, זהירות, ספוילר! מסתבר שיש דבר כזה, יחסי-ציבור מוצלחים מדי. תשאלו את היחצן של "דיוקן" אורן פרסיקו
02.03.2008 איפה הבושה צפצוף הזכייניות על הציבור מגיע לשיא (זמני) חדש; כל השיקולים משועבדים לרייטינג, בכלל זה שינוי מועדי שידור. אפילו הפרסום הסמוי הפך לגלוי נעה ידלין
01.02.2008 מרכיבי ההצלחה של היחצנות מחקרה של מיכל סלצקי בוחן את הגורמים להצלחתה של שיטת הכנסת הודעות לעיתונים היומיים בישראל: המקצועיות בניסוח ההודעות, היחסים בין היחצן לעיתונאי ועוד
01.03.2007 מלפפון ירוק בחמישה שקלים כמה דברים שאין ויש ב"העיר תל-אביב", המקומון הירוק, הממותג שהם סמיט
01.01.2007 כשר אבל מסריח השיווק הוא המסר | עיתונאים עובדים במקביל גם כיח"צנים, חברות מסחריות מאיימות על כלי תקשורת, פרסומאים מחרימים עיתונים. הגבול הדק ממילא בין פרסום לעיתונות רופף במיוחד בעיתונות החרדית יובל בלנקובסקי
01.07.2006 הכה את המומחה המו"לים נכנעים לחרם המפיצים, ועמודי הקולנוע נמצאים בדרך הבטוחה להפוך לעמודי תוכן שיווקי, לעמודים נטולי ערך תרבותי שכל ייעודם לקדם מוצר ישי קיצ'לס
01.03.2006 לא ראו את היער האופן שבו דיווחו רופאיו האישיים של ראש הממשלה ובית־החולים הדסה על מצבו גרם להטעיה, גם של מקורביו ואנשי לשכתו; אולי כי הם עצמם טעו באבחון נורית קנטי
01.03.2006 זה לא רפי, זה נוני המהפך איננו של גינת אלא של מי שמינה אותו. ארנון מוזס פתח עידן חדש: עיתונות עם משווקים במקום עורכים יוסי קליין
01.01.2006 הספין הבוטה מכולם אשפוזו של שרון לא שינה לפי שעה את אופיה של ההתמודדות. יועצי התקשורת שלו ושל פרץ מרוכזים במאמץ לשוות למפלגותיהם תדמית הפוכה מהמציאות: קדימה כמפלגה חדשה ורעננה, והעבודה כמפלגה בטחוניסטית הקשובה גם לאינטרסים של בעלי ההון רן בנימיני