31.07.2018 הגנזך: מסמכי מפת הבעלויות בתקשורת בחלק זה של "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" בשיתוף "הצלחה", מוצגים נסחי חברות ותיקים של תאגידים המחזיקים ומפעילים כלי תקשורת, לצד גופים אחרים הקשורים לענף
14.10.2015 הערוץ של המדינה גופים ממשלתיים שילמו למעלה מ-10 מיליון שקל לחברת קשת לשם קידום קמפיינים שלטוניים וראיונות עם בעלי תפקידים בכירים • המינוח המכובס: "שיתופי פעולה" • המסרים: על גבול התעמולה • התוכניות הנגועות: "אנשים", "חי בלילה", "האח הגדול", "מאסטר שף", "הבוקר של קשת" ועוד • גם עמותות אימצו את השיטה • כך משפיע כסף ציבורי על תמהיל התכנים בטלוויזיה המסחרית • קשת: "פעלנו באישור" איתמר ב"ז ואורן פרסיקו