08.07.2012 מתוך "בתוך הקופסה", מאת ענת באלינט "המיתוג הסמוי מנוגד לחוק, ולמרות זאת נקטו גופי הפיקוח – הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו והמועצה לשידורי כבלים ושידורי לוויין – מדיניות נרפית ולא עקבית בעניין זה" ענת באלינט
02.07.2012 תן לאצבעות ללכת במקומך פסק-דין: גוגל ישראל תיאלץ לשנות נוסח הסכם ההתקשרות של אחד משירותיה העיקריים, גוגל-אדוורדס. החברה דרשה להשאיר את פרטי השינוי חסויים מחשש לתביעות אורן פרסיקו
20.05.2012 חומות של תקווה האם המו"לים של כלי התקשורת בארה"ב הצליחו להחזיר את הגלגל לאחור, לדרוש תשלום עבור תוכן עיתונאי ברשת ולהישאר רלבנטיים? רפי מן
13.05.2012 המחאה החברתית עובדת תיקון 257: בזמנים קשים, גם הנחה של שקל היא הנחה (מודעה ב"ידיעות אחרונות", 11.5.12) עידו קינן
24.04.2012 ללא תוכן השכר הזעום שמשלמות חברות קידום אינטרנטי מחייב תגובה של שני הציבורים הנפגעים: הכותבים והקוראים אלעד מן
10.04.2012 מעשה באנטי-עיתונאות עיתונאי אמור להציג בפני הקורא מה שיותר מידע באשר לנושא שעליו הוא כותב. כתבה על אודות הרבלייף ב-ynet עושה בדיוק ההפך יובל דרור
17.03.2012 שריפה בתחום האפור מנשה סמירה נושא לכאורה באחריות אישית להתפשטותו של נגע הפרסום הסמוי בערוצי הטלוויזיה עוזי בנזימן
13.03.2012 ברוכים הבאים לג'ונגל על תופעת המיתוג הסמוי, הדרך החמקמקה שבה עובדים מותגים, קו ההגנה הרעוע של ynet והכדור שבכירי כלי התקשורת בטלוויזיה ובאינטרנט יורים לעצמם ברגל ענת באלינט
20.12.2011 טנגו זיכיון משבר הטלוויזיה המסחרית: זכייני ערוץ 2 וערוץ 10 הכניסו את הפוליטיקאים למסך כשסילקו ממנו את הרגולטור תהילה שוורץ-אלטשולר
23.11.2011 פרלוד לסאגה משפטית האם חברות הטלוויזיה המסחרית מתאמות ביניהן את היציאה לפרסומות, והאם הן עוברות בכך על החוק? הניסיון להשיב על השאלה הזו הניב, בינתיים, רומן מכתבים אלעד מן
20.11.2011 מחיר הפרסום עם הפוליטיקאים העיתונאים יודעים להתמודד, עם הבעלים של גופי התקשורת הם כבר פחות יודעים מה לעשות. אבל דווקא מהם נשקף האיום האמיתי לעצמאותו של העיתונאי כרמית גיא
15.11.2011 שלדון בפנים דו"ח הריכוזיות בתקשורת מצביע על חולשתה הכלכלית של העיתונות הישראלית כעל נקודת התורפה המרכזית שלה, ומציע להחליש אותה עוד יותר יובל דרור
31.08.2011 משהו ויראלי תיקון 139: השיטה האפקטיבית ביותר לקדם מכירות של מוצרים טכנולוגיים היא המלצות מפה לפה. רק שלא תחטפו משהו ויראלי (אתר "דה-מרקר", 29.8.11) עידו קינן
21.08.2011 "דברים יכולים להשתנות במהירות" שוק הפרסום האמריקאי, שנראה היה כי התאושש מהמשבר של 2008, עומד שוב בפני סכנת האטה. העיתונים, תחנות הרדיו והתקשורת המקומית יהיו הראשונים להיפגע הגר שיזף
29.06.2011 האח הגדול באמת ענקית הפרסום WPP הודיעה כי הקימה את מאגר מידע הגדול בעולם על הרגלי הגלישה של מאות מיליוני גולשים. המאגר מעורר דאגות רבות הנוגעות להגנה על פרטיות הגולשים הגר שיזף