29.06.2011 דבר איתנו, קנה אצלנו פייסבוק משיקה כלי חדש למפרסמים, שינצל ביתר יעילות את האופן שבו גולשים משתמשים באתר כדי להחדיר לזרם העדכונים שלהם מסרים פרסומיים הגר שיזף
17.05.2011 אולי חוקי, ודאי לא אתי טענת פרקליטיו של משרד הפרסום מקאן-אריקסון לזכות חסיון זהות ללקוחותיו עומדת בסתירה ברורה לתקנוני אתיקה מקצועית בינלאומיים של העוסקים בפרסום ויחסי-ציבור מרגלית טולדנו
14.05.2011 הפרסומאים יוצאים מהארון בסירובה לחשוף את זהות מפרסמי המודעה נגד אבי בניהו עוטה על עצמה מקאן-אריקסון אצטלה עיתונאית עוזי בנזימן
15.04.2011 בניגוד לפרוטוקול "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום" מזכירים את שרה | דן מרגלית מייעץ לרביב דרוקר להתנצל | ושר התקשורת בוחר להתראיין ל"גלובס" אורן פרסיקו
18.01.2011 פונט בגודל 12 הקרב על כספי הפרסום הממשלתי: חברי ועדת הכספים דחו בקשה של הרשות לניירות ערך לצמצם את ההודעות המתפרסמות בעיתונות המודפסת. איגוד החברות הציבוריות: "השתדלנים של העיתונות עשו עבודה יפה" אורן פרסיקו
31.10.2010 נביעות+בולשיט המים ה"מינרליים" הם ביסודם המצאה של אנשי שיווק ופרסום, כמו גם ה"מים בטעמים" וכעת ה"נביעות+אנרגיה". כך מוכרים לנו קפאין וסוכר בעטיפה בריאותית יקי מנשנפרוינד
12.09.2010 מודעות מקוממות מהי האחריות של העיתונות למודעות המפורסמות מעל דפיה, כשהאחת עושה שימוש במורשת של השואה ואילו השנייה עושה שימוש מסחרי בדם של חיילי צה"ל? זלמן שרר
15.08.2010 טבלואידיזציה 2.0 מצב העיתונות המודפסת: מספר העיתונים בעולם גדל (במזרח), מספר הקוראים קטן (במערב), שוק הפרסום מתאושש ועתיד עיתונאי הדפוס הוא, עדיין, דיגיטלי. רופרט מרדוק כבר שם רפי מן
10.08.2010 משפט האטריות בית-המשפט קבע כי הרשות השנייה התרשלה בכך שלא איפשרה לשדר פרסומת מתוקנת אחרי שצינזרה את הפרסומת המקורית. בג"ץ קבע בעבר כי הפסילה בגין "פגיעה ברגשות הציבור, בטעם הטוב ובכבוד האשה" לא היתה מוצדקת. הרשות השנייה: נערער אורן פרסיקו
26.07.2010 הטווח הקצר אם יתמידו אמצעי התקשורת ביחסם המזלזל והמבזה לעצמם ולעובדיהם, ההרגשה השוררת בעולם העיתונות שלפיה היא חיה על זמן שאול תהפוך לנבואה המגשימה את עצמה יובל דרור
19.07.2010 עידן השיווק המטומטם חלק לא מבוטל מהשיווק במדיה החדשה נראה כמו הפעלות בתנועת נוער, כשרוב המשתתפים אינם קיימים במציאות והקשר בין המשימות האוויליות למותג הוא לעתים מקרי לחלוטין יובל דרור
30.06.2010 רלוונטי, רלוונטי מדי "רלוונטי", מיזם פרסום מקוון חדש, יאפשר לגופים מסוקרים להגיב לכתבות תוך דילוג על העיתונאים. הכרסום הנוסף בחיץ בין המערכת למחלקה המסחרית מעורר שאלות מדאיגות אורן פרסיקו
10.06.2010 מותחים את המותג כבר עשור ש-ynet, אתר האינטרנט מקבוצת ידיעות-אחרונות, הוא אתר החדשות הגדול והמצליח בישראל. בחלקו האחרון של העשור הזה הוא תר אחר איזון בין שאיפותיו העיתונאיות לאלו המסחריות הילה שרון
31.05.2010 סקס והעיר הקדושה לא רק תמונות נשים במודעות בשטחים ציבוריים מפריעות לירושלמים מסוימים, יש גם מלים שאינן לטעמם עידו קינן
27.04.2010 מהפכת הצווארון הלבן התקשורת והמשטרה מפעילות לחץ משותף על חשודים בכירים | "ידיעות אחרונות" מזדעזע ממריחואנה יותר מאשר ממות פלסטינים | ו"הארץ" מסביר איך מפיקים מסקלין אורן פרסיקו