21.03.2021 מיזם חדש: "כותרת בשינוי אדרת" המיזם, מבית "שקוף" ו"העין השביעית", חושף את השינויים בכותרות אתרי החדשות • המפתחים, אלון מלין ורוני קזמירסקי, מעוניינים לחשוף כיצד אינטרסים זרים ותאוות רייטינג מעצבים את התקשורת • "בפעם הבאה שירצו לשנות כותרת כך שתהיה פרובוקטיבית, שקרית או מטעה, שידעו שיש לזה תיעוד" אורן פרסיקו
17.03.2021 בריטניה: ב"טלגרף" טוענים שהקישור בין פופולריות לתגמול כותבים אינו קשור לקליק-בייט אלא לשירות המנויים Press Gazette
08.03.2021 בריטניה: אל תאשימו את כלי התקשורת החדשים בתקציביהם המוגבלים, האשימו את התעשייה שמסרבת להשקיע בקולות צעירים ומגוונים gal-dem
02.03.2021 ארה"ב: מחקר העלה כי כמחצית מבעלי מנוי דיגיטלי באתרי חדשות מקומיים מבקרים באתר פחות מפעם בחודש Local News Initiative