אתר "וואלה" פירסם הבוקר בטעות ידיעה שגויה על מותו של הרב עובדיה יוסף, אחרי הידרדרות במצבו הרפואי. נראה שמדובר ב"חבצלת", ידיעה שכלי תקשורת מכינים מראש על מותה של אישיות בכירה, כחלק מנוהל של היערכות למקרי מוות לא צפויים או במקרה שידוע על מצב רפואי קשה של האישיות. הידיעה הוסרה בהמשך מהאתר.

הידיעה חתומה על-ידי כתב היהדות של האתר, יקי אדמקר. כותרת הידיעה: "מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, הלך לעולמו בגיל 93". כותרת המשנה: "ה'מרן' הלך לעולמו בבית-החולים הדסה עין-כרם בירושלים לאחר שמצבו הרפואי הידרדר בימים האחרונים. הרב, שעלה מעיראק בגיל 4, שימש כרב ראשי בעבר וכמנהיג הרוחני של ש"ס".

מ"וואלה" טרם נמסרה תגובה.

כתבה שגויה על מותו של הרב עובדיה יוסף, וואלה, 7.10.2013

כתבה שגויה על מותו של הרב עובדיה יוסף, וואלה, 7.10.2013

בעבר פורסמו ברשת שתי חבצלות על מותו אריאל שרון, שעדיין חי ונתון בתרדמת. ב-2006 פורסמה חבצלת על מותו של שרון ב"נענע", כולל ביוגרפיה שלו ושל אולמרט מחליפו. חיפוש גוגל על שרון העלה ב-2010 חבצלת נסתרת שנכתבה באתר "ביזפורטל" ב-2006, אך לא פורסמה בעמוד הראשי. בכתבה מופיעות הוראות לא לפרסם אותה לפני פרסומים בתקשורת וקבלת אישור.חבצלת שגויה על מותו של אריאל שרון, נענע, 2006
חבצלת שגויה על מותו של אריאל שרון, ביזפורטל, 2006

ב-2003 קרה ב-ynet מקרה הפוך – בעוד שחזרתה של מעבורת החלל קולומביה לכדור הארץ נקלעה לקשיים שבסופם התפוצצה וכל אנשי צוותה נהרגו, באתר החדשות עלה מבזק שלפיו "אילן רמון חזר מהחלל – המעבורת קולומביה נחתה בהצלחה בפלורידה". ב-ynet טענו אז כי המבזק לא פורסם בחלון המבזקים, אלא הוכן והועבר ישר לארכיון, אך מישהו איתר אותו והפיץ תצלום שלו.

דיווח שגוי על חזרתה של מעבורת החלל קולומביה בשלום לכדור הארץ, ynet 2003