אתמול כתב דוד אברהם, כתב מדור הברנז'ה של "וואלה", כי בעלי "מעריב" ו"מקור ראשון", שלמה בן-צבי, שכר חברת ייעוץ לקראת רה-ארגון "דרמטי" של החברה, שיכלול, ככל הנראה, איחוד של שני העיתונים ופיטורים המוניים.

הבוקר, במוסף הספורט של "מעריב", ניתן למצוא הדים לפרסום. "יש בעל בית", נכתב בכותרת שבתחתית שער המוסף, כשלצדה כותרת נוספת התוהה: "יש בעל בית?". ידיעות אחרות במוסף נושאות את הכותרות "נשחקים", "כולם ביחד, זזנו", ו"גיל המעבר".

ידיעה המתפרסמת בכפולה הפותחת, על העברת קבוצת בית"ר ירושלים לידיו של איש העסקים אלי טביב, קיבלה את הכותרת "טביב עובר לביזנס". על-פי השמועות הרוחשות במסדרונות "מעריב", במסגרת איחוד המערכות ותוכנית ההתייעלות, עתידים כמה מעובדי העיתון לעבור לחברת ביזנס, שאף היא בבעלות שלמה בן-צבי.

נראה כי לא כל העובדים בעיתון מוכנים לקבל את השינוי הצפוי בלא תגובה. הכותרת המרכזית בשער האחורי של המוסף, שמוקדשת לחצי גמר טורניר הטניס בווימבלדון, מנוסחת כך: "בסולידריות ובמאבק", סיסמתו של ועד העובדים בעיתון.

אין זו הפעם הראשונה שעורכי מוסף הספורט של "מעריב" נותנים ביטוי לתחושותיהם באמצעות כותרות רב-משמעיות.

==

ספורט "מעריב" נגד המו"ל והעורך הראשי שלמה בן צבי, 3.7.13 ספורט "מעריב" נגד המו"ל והעורך הראשי שלמה בן צבי, 3.7.13 ספורט "מעריב" נגד המו"ל והעורך הראשי שלמה בן צבי, 3.7.13