עמית סגל מקבל את המשוואה ששורטטה על-ידי פעילי הליכוד, לפיה איש ימין הוא מי שמביע תמיכה מוחלטת בממשלת נתניהו. בתוכנית "פגוש את העיתונות" (30.11) בערוץ 12, בהנחייה שלו ושל בן כספית, מנה סגל את יגאל גואטה, לשעבר חבר כנסת מטעם ש"ס וכיום מנחה תוכנית בכאן רשת ב', כאיש שמאל. הסיבה: התנגדות לנתניהו.
עמית סגל מפרט את השדרנים ה״שמאלנים״ של רשת ב׳. גם את יגאל גואטה הוא סופר כשמאלן, ושווה לשמוע למה: pic.twitter.com/thDj8Q1YEK
— Yuval Ganor (@yuval_ganor) November 30, 2024
