מהו הזמן הממוצע מרגע החיוג למוקד 100 ועד שהמשטרה מגיעה לזירה במקרי אלימות במשפחה? האם יושמו ממצאי דו"ח המבקר בכל הקשור לתאונות העבודה?

לאורך המושב הראשון של הכנסת ה-25 העלו חברי הכנסת מהקואליציה והאופוזיציה שאלות חשובות לדיון, אולם מבדיקה שערכה אפרת אביבי עולה כי מחציתן נותרו ללא מענה.

לצד זאת, שבי גטניו הצליח למצוא חדשות מעודדות כשמצא שכשליש ממשרדי הממשלה פועלים לאסדרת פעילות לוביסטים, אחרי שנים של פרצות גדולות שאפשרו ללוביסטים לפעול בהן באופן חופשי ובחוסר שקיפות.

הפרויקט המקומי שלנו לקראת הבחירות לרשויות המקומיות תופס תאוצה. לאחר פנייה של יעל געתון, ראשת מועצת פרדס חנה - כרכור דיווחה למבקר על הלוואה של 200 אלף שקל. רשימתה של הגר פרי יגור קיבלה את ההלוואה כבר בתחילת החודש, אך לא דיווחה עליה במועד שקבע המבקר. ברחובות, תושבים מספרים על חוסר שקיפות ונגישות בנוגע להקצאות של שטחים ציבוריים. בתשובה לשאלת "שקוף" התחייבו כל המועמדים בבחירות להגדיל את השקיפות ולהנגיש את כל המידע.

וגם, תשעה חודשים אחרי שביטלה הממשלה את המס על הכלים החד פעמיים, עדיין לא הוצעו חלופות שהובטחו בידי המשרד להגנת הסביבה. בינתיים, הפלסטיק ממשיך להיערם.