הסכסוך המשפטי בין איש התקשורת ינון מגל, מנחה "הפטריוטים" בערוץ 14, לבין היחצן ליאור חורב הסתיים בפשרה והתנצלויות הדדיות. מגל יוותר על דרישתו לפיצוי של 300 אלף שקל ואילו חורב יוותר על הדרישה לפצוי של 450 אלף שקל, בשלוש תביעות שונות שהגיש.

בחודש מרץ 2022 הגיש חורב תביעת דיבה בסך 150 אלף שקלים נגד מגל. חורב טען, באמצעות עורכי-הדין גיא נוף ועמית גונן, כי מגל פרסם עליו לשון הרע כשטען בציוץ בטוויטר כי חורב נכח בפגישה להתארגנות פוליטית חדשה עם גדי אייזנקוט.

כשלושה חודשים אחר כך הגיש מגל תביעת דיבה בסך 300 אלף שקלים נגד חורב. מגל טען, באמצעות עו"ד מיכאל דבורין, כי חורב פרסם עליו לשון הרע בשלל הזדמנויות. בין היתר כשכינה אותו "מר 'שבי לי על הברכיים'", פעם אחר פעם בכמה וכמה גרסאות שונות, תוך רמיזה לטענות של נשים שמגל הטריד אותן מינית (החקירה הפלילית בעניין נסגרה בלא כלום). עוד כתב חורב על מגל שהוא "זוהמה בלפורית" ובנוסף טען כי "התנהלותו של מגל בערוץ החיים הטובים של נתניהו חושפת תרבות של אסלה מזוהמת".

בתגובה הגיש חורב תביעה שניה נגד מגל, גם היא על סך של כ-150 אלף שקל. חורב טען כי מגל פרסם עליו לשון הרע כשצייץ כי חורב רצה מאוד להצטרף לרשימתו של אייזנקוט "אבל אייזנקוט לא מוכן אפילו לשמוע עליו".

לפני כשלושה חודשים הגיש חורב תביעה נוספת נגד מגל, שלישית במספר, גם הפעם על סך כ-150 אלף שקלים, וזאת אחרי שמגל שיתף ציוץ שהתייחס לתביעה הקודמת שהגיש חורב נגדו. זו התקבלה בהיעדר הגנה (בהמשך בוטל פסק-הדין) ומגל שיתף ציוץ לפיו היעדר ההגנה נוצר "בשל מעשה הונאה".

היום (10.5) הודיעו הצדדים לבית-המשפט כי הגיעו להסדר גישור בפני המגשרת מיכל ליפשיץ ולפיו התביעות ההדדיות תימחקנה והם יפרסמו הודעות התנצלות הדדיות.

מגל יפרסם הודעה בזו הלשון:

בתום הליך גישור שנערך ביני לבין מר ליאור חורב, ולאחר שהובהר לי על ידו שהוא לא היה חלק מהתארגנות פוליטית שיזם גדי אייזנקוט להקמת מפלגה חדשה ולא נכח בפגישה עמו פיזית או טלפונית בנדון וכן לא התכוון להתמודד לכנסת, החלטתי להתנצל בפניו על דברים אלה, כמו גם על פרסום ממנו ניתן היה להסיק כאילו פס"ד שניתן כנגדי בהעדר הגנה ובוטל אח"כ, הושג ע"י מר חורב במעשה הונאה".

חורב, מצדו, יפרסם הודעה בזו הלשון:

בתום הליך גישור שנערך ביני לבין מר מגל החלטתי להתנצל בפניו על כך שבהזדמנויות שונות ייחסתי לו משפט בעל רמיזה להטרדה מינית (כמופיע בסעיף 4 לכתב התביעה). כמו כן, ככל שמר מגל נפגע מכך שכיניתי אותו 'זוהמה בלפורית' וכי הוא מייצג תרבות של 'אסלה מזוהמת' - הרי שאני מצר על כך".

לפי ההסכם על מגל וחורב נאסר למחוק את ההתנצלויות למשך שנה לפחות ממועד פרסומן.

25992-03-22
29730-06-22
51552-02-23