"יותר נזק מתועלת? שלמה קרעי הועלם מקמפיין הליכוד לציונות הדתית", נכתב בכותרת דיווח באתר "סרוגים" בספטמבר האחרון, בתקופת מערכת הבחירות לכנסת הנוכחית. הכתבת, יעל שרה רפ, דיווחה כי "בליכוד פתחו היום בקמפיין ממוקד הפונה לציונות הדתית – אך העלימו ממנו את שלמה קרעי – חבר כנסת בולט במפלגה מהציונות הדתית ומועמדים נוספים במגזר".

בכתבה נוספת על אותו נושא, הסבירה רפ מדוע קרעי ומועמדים אחרים בליכוד עם כיפות על ראשיהם הועלמו מקמפיין הליכוד לציונות הדתית. יולי אדלשטיין, למשל, נענש על שהעז לקרוא תיגר על נתניהו בפריימריז. קרעי, היא ציטטה גורמים בליכוד, לא שייך באמת לציונות הדתית אלא מזוהה יותר עם ש"ס (קרעי הוא חסידו של הרב מאזוז, לשעבר מקים מפלגת "יחד" של אלי ישי ומי שתמך בש"ס בבחירות האחרונות").

גורם אחר הסביר כי קרעי, יחד עם ניסים ואטורי, הוסר מהפוסטרים "מאותה סיבה שאמסלם לא בנמצא", דהיינו, "החשש הוא שהם יגידו אמירות ימין פרובוקטיביות מהן מנסים להתחמק בקמפיין הליכוד כרגע על מנת למשוך את מצביעי הימין הרך שעברו ל'מחנה הממלכתי'".

שלמה קרעי לא אהב את הכתבות. הוא כנראה גם לא רווה נחת מהפרופיל שהתפרסם מאוחר יותר באתר, על-ידי ניסים פרץ (כיום עורך האתר), של הרב מאיר מאזוז. ב"סרוגים" פירטו את האמירות ההומופוביות, הגזעניות והמיזוגיניות של רבו של קרעי.

קרעי הנעלב הודיע לאתר "סרוגים", האתר המוביל כיום בתקשורת המגזרית, כי הוא מחרים אותו. אלא שמאז התקדם קרעי בחיים. הוא כבר אינו ח"כ משולי הרשימה אלא שר בישראל. ככזה, הוא חולש על מידע רלוונטי השייך לציבור. אלא שעם התפקיד, במקרה של קרעי, לא באה הממלכתיות. הוא נותר אותו פוליטיקאי נקמן וחובב מדון. זה הנוסח המצורף מאז לידיעות העוסקות בקרעי ומתפרסמות באתר "סרוגים":

לשכתו של שר התקשורת שלמה קרעי מסרבת להגיב לפניות סרוגים. מדוברו נמסרו ההודעות הבאות, שמובאות כאן כלשונן. הטעויות במקור: 'אני לא רוצה שום קשר לסרוגים מצידי תרשמו השמיים ירוקים. אני מבקש לא תפני אלי יותר. בשום עניין. אני לא מסרב להגיב אני מסרב שתפני אלי בכל נושא. פשוט אל תפנגם אם יש לך אייטם שקרעי על הירח. אל תפני'".

שאלתי את פרץ, עורך האתר, מה תגובתו להתנהלות הזו: "אם שר תקשורת במדינת ישראל, שהתפקיד שלו בין השאר הוא לשמור על חופש העיתונות וערכי הדמוקרטיה, חושב שהוא צריך לקבוע איך ייראה הסיקור שלו ומה יהיו הכותרות שלו, אז השאילתא אמורה להיות מוגשת אליו, לא אלינו", הגיב פרץ.

את תגובתו של קרעי לא היה ניתן להשיג, משום שהוא מחרים גם את אתר "העין השביעית".