אילנה ספורטה חניה, תומכת קולנית של רה"מ לשעבר בנימין נתניהו, היא החשודה בשליחת מכתבי איום לרה"מ נפתלי בנט ולבני משפחתו. מעצרה של ספורטה-חניה הוארך היום (ד') ובשבוע הבא צפוי להיות מוגש נגדה כתב אישום בעבירות איומים. ספורטה-חניה חשודה ששלחה שני מכתבים ובהם קליעי רובה, ואיומים על חייו אם לא יתפטר. המכתבים נשלחו לבית משפחת בנט ולמקום עבודתה הקודם של אשתו, גילת. הם נשלחו מאשקלון, מקום מגוריה של החשודה, ונמצאה התאמה בין כתב ידה לכתב היד שעל המעטפות, כך לפי המשטרה. ספורטה-חניה מכחישה את החשדות נגדה.

ספורטה-חניה פעילה ברשתות החברתיות ומרבה לכתוב בשבחו של נתניהו ולנאץ ולגדף את יריביו ומי שהוא מסמן ככאלה. גיא פלג, מחושפי "תיק 2000" ומי שסיפק סיקור נרחב של הפרשה סמוך לחשיפתה, היה אחד העיתונאים שסומנו ע"י נתניהו ובנו יאיר. לפני כשנתיים פלג, כתב המשפט של חדשות 12, תבע את ספורטה-חניה תביעת דיבה בסכום של כחצי מיליון שקל, אחרי שכתבה מספר פעמים שהפרקליטות סגרה תיק עבירות מין של פלג - דבר שלא היה ולא נברא. גם אז הכחישה ספורטה-חניה שכתבה את הדברים וטענה כי חשבון הפייסבוק שלה נפרץ ע"י "מערכת הסייבר של הפרקליטות". התביעה נסגרה בהסכם פשרה חסוי.

בשבוע שעבר התייחס לכך פלג בשידור בתחנת הרדיו 103FM: "אני מכיר היטב את הגברת הזו, תבעתי אותה. בני משפחתה התחננו בפניי שאניח לה, הגשתי נגדה תלונה במשטרה ובמשטרה אמרו לי לפני שעה קלה שהתיק נסגר על ידי הפרקליטות. לפני דקות תיקנו במשטרה את ההתייחסות שלהם ואמרו שהתיק עדיין בטיפול. הגברת הזו אינה לבד, היא חלק ממנגנון. מנגנון שנועד להטיל אימים".