צלם יקבל 12,500 שקלים ממשרד יחסי הציבור בן-חורין–אלכסנדרוביץ' וההתאחדות הישראלית לספורט תחרותי לא אולימפי "אילת", משום שלא ניתן לו קרדיט על תצלום שצילם ופורסם ב"ישראל היום". כך הוסכם לאחרונה בהסכם פשרה אחרי שהגיש תביעה נגד העיתון.

בחודש מרץ האחרון פורסמה ב"ישראל היום" כתבה על אלופת העולם באיגרוף תאילנדי נילי בלאק. לכתבה נלווה תצלום של בלאק שקיבל את הקרדיט "צילום: התאחדות אילת". הצלם שצילם את התצלום, יואב אלון, הגיש תביעה בסך 62 אלף שקלים נגד העיתון ו"אילת" בטענה כי הפרסום מפר את זכויותיו וכי פורסם בלא רשות ובלא קרדיט ראוי. את התביעה הגיש באמצעות עו"ד דניאל אלון.

לפני כשבועיים הודיעו הצדדים לבית-המשפט כי הגיעו לפשרה, ולפיה יתווסף לתביעה משרד יחסי הציבור בן-חורין–אלכסנדרוביץ' כנתבע נוסף ויחלוק בסכום הפשרה שיוענק לאלון. על פי הסיכום בפשרה, משרד הפרסום ישלם לאלון 7,500 שקלים ואילו "אילת" תוסיף עוד 5,000 שקלים ובכך יבוא סיום לסכסוך המשפטי. העיתון, כך לפי הפשרה, לא ישלם אגורה.

את "ישראל היום" ייצגה עו"ד מאיה בלומנפלד, את התאחדות אילת ייצג עו"ד רן שגיא-גלזנר ואילו את משרד בן-חורין–אלכסנדרוביץ' ייצג עו"ד ערן וינר

11366-04-21

* * *

להורדת הקובץ (PDF, 98KB)