האם התקשורת שיתפה פעולה עם הספין של הזמר הפופולרי אייל גולן, וסייעה לו לטשטש את הטענות הקשות נגדו מצד נשים? האשמה כזו ניתן היה למצוא ב"הארץ", שם הסבירה ניצן פינקו כי שלל הדיווחים על קליפים לאלבום חדש וההריון של בת זוגו של גולן, דניאל גרינברג, היו חלק מ"בליץ תקשורתי מוקפד", שכן לא כללו מילה על כך שלמחרת החלו הדיונים בתביעה האזרחית נגדו מצד שלוש נשים הטוענות כי ניצל אותן מינית.

"הארץ" אינו, לפחות בינתיים, שחקן מרכזי בז'אנר הרכילות והבידור, אולם להסבר על שיתוף הפעולה של התקשורת עם גולן ניתן היה למצוא אישוש גם באתר mako מבית קשת, המתמחה בתכנים רכילותיים ובידוריים. כלומר - היה ניתן למצוא, אלמלי החליטו באתר למחוק את הטור כליל. ב-mako לא הסכימו להגיב לשאלה מדוע נמחק הטור.

כתבת הרכילות של האתר, יפעת הללי-אברהם, דיווחה שלשום (21.3) כמו שאר עמיתיה על האלבום וההריון, מבלי לדווח על הטענות לניצול מיני, אולם למחרת פירסמה טור נוסף, ובו הודתה כי ידעה על ההיריון מזמן והסכימה לחכות עם הפרסום לעיתוי שיהיה נוח לגולן.

תחת הכותרת "הסיבה שאף אחד לא פרסם שדניאל גרינברג בהריון" כתבה כתבת mako כי זהו "הריון שידעתי עליו כבר מספר שבועות וכמוני, אני משערת, גם מרבית הקולגות שלי. אבל אף אחד לא פרסם. למה? כי הזוג ביקש לחכות, ומאחר ומדובר במשהו אישי שלהם ולא בחשיפה שתזכה אותי בפוליצר, החלטתי ביחד עם המערכת לכבד את הבקשה ולהמתין בסבלנות".

הללי-אברהם מכה על חטא בטורה כי בעבר לא כיבדה את בקשותיהם של ידוענים שלא לפרסם את דבר הריונם, ואף מתחשבנת עם עיתונאים על התנהלות שבעיניה אינה אתית. עם זאת, גם בטור החדש, שמוקדש כולו לסוגיית התזמון של פרסום העובדה שגולן ובת-זוגו מצפים לילד, לא נכללה כל התייחסות לסמיכות בין מועד הפרסום לפתיחת הדיון בתביעה האזרחית נגד גולן.

למרות זאת, נמחק הטור מהאתר.

עדכון, 25.3: לאחר פרסום הכתבה ביקשה יפעת הללי-אברהם למסור כי "הטענות המובאות בכתבה אינן נכונות" אולם סירבה לפרט.