התוכנית "מה קורה" בהנחיית לינוי בר-גפן, המשודרת בערוץ 2 בימים ראשון עד שלישי, מצהירה על עצמה כ"תוכנית החדשות הראשונה שבה הקהל עורך את הכותרות". באתר האינטרנט של "מה קורה" מוצהר בגאווה כי "התוכנית תסכם את היום מזווית מדד הפופולריות של ידיעות באתרים שונים באינטרנט ותבדוק מה הכי עיניין אתכם [...] המערכת תתבסס על התכנים הכי אהובים והכי מעניינים באמצעות מדדי 'רייטינג' שונים באינטרנט כגון: מדד הקלקות, טוקבקים, צפיות בקטעי וידיאו, משלוח ידיעות לחברים ועוד".

בלי קשר להיגיון העיתונאי הלקוי שעומד בבסיס התוכנית, נראה כי גם בסטנדרטים של עצמה היא מתקשה לעמוד. מה בדיוק כולל אותו "ועוד" קטנטן שנוסף כך בסיום רשימת מדדי הרייטינג שלפיהם עורכים את התוכנית? קשה לדעת, אבל אולי מדובר במסנן מיוחד המונע מידיעות המביעות ביקורת על ערוץ 2 והזכיינית קשת מלהגיע לליין-אפ של "מה קורה".

ביום שלישי השבוע דיווח Ynet, אתר החדשות המוביל בישראל, כי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו החליטה לפסול את לוחות המשדרים שהכינו זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת לקראת חורף 2009.

הידיעה עלתה בשעות הצהריים, ועד לתום אותו יום היא הניבה למעלה מ-500 תגובות, מספר מכובד לכל הדעות, כשרובן המכריע שליליות. מקריאתן עולה כי רוב הגולשים אינם מרוצים מהתוכניות שמציע להם ערוץ 2, והם אינם מהססים להביע את דעתם בשפה נחרצת. למרות סערת הרגשות שעוררה הידיעה, לא היה לה כל אזכור בתוכנית "מה קורה", כשבמקומה הציגה התוכנית ידיעות שבחלקן קיבלו מספר קטן בהרבה של תגובות גולשים, כמו למשל הידיעה על חיסול שלושה מחבלים ברצועת עזה.

מדוברת קשת נמסר: "התוכנית 'מה קורה' סוקרת מדי יום את הידיעות הנקראות באתרי החדשות השונים בארץ ובעולם. באופן טבעי אינה יכולה לכלול את כל הידיעות המופיעות באותו יום בכל האתרים ובכל ערוצי התוכן. המדדים על-פיהם נבחנות הידיעות המגיעות בסופו של דבר למסך אינם דווקא על-פי כמות הטוקבקים, אלא גם כמות ההקלקות, כמות שליחת הידיעות וכמות הצפיות בכתבות הווידיאו הפופולריות".