בית-המשפט דחה את בקשתו של יאיר נתניהו למנוע את מחיקת תביעת העתק שהגיש נגד נהג שהקליט אותו מתלוצץ על חשפניות ושחיתות. הבקשה נדחתה אתמול (1.9) בטענה כי הנימוק שנכלל בה אינו משכנע. ההחלטה פורסמה לראשונה על-ידי העיתונאי בן כספית בחשבון הטוויטר שלו. בתגובה צייץ נתניהו כי יגיש את התביעה מחדש. פעולה כזו תדרוש מנתניהו גם לשלם שוב את האגרה, שבתביעה על סך מיליון שקל עומדת על סכום לא מבוטל של 25 אלף שקל.

בשנת 2015 הקליט נהגו דאז של נתניהו, רועי רוזן, את בנו של ראש הממשלה במסע שכרות עם שניים מחבריו בין מועדוני חשפנות, כשהם מתלוצצים על חשפניות, זנות ושחיתות בשוק הגז. הנהג מכר את הקלטת לחדשות 12, ושידורה עורר הדים רבים. בעקבות השידור הגיש נתניהו תביעה נגד רוזן, בדרישה לפיצוי בסך מיליון שקל.

לפני כשבועיים מחק בית-המשפט את התביעה מחוסר מעש, לאחר שלא הוגש בה כתב הגנה ולא בקשה לפסק דין בהיעדר כתב הגנה. נתניהו, באמצעות בא-כוחו עו"ד עמית חדד, מיהר לפנות לבית-המשפט בבקשה לבטל את המחיקה, והסביר כי בין הצדדים מתנהל הליך גישור, ועל כן טרם התקדם ההליך. "האיחור בהגשת ההודעה נגרם עקב פגרת בית-המשפט", נטען בבקשה. אלא שכאמור, בית-המשפט לא השתכנע. מה גם שהפגרה נכללה באופן מפורש במניין הזמן שנקצב למתן תגובה מצד התביעה.

"אבא שלי סידר לאביך 20 מיליארד"

בלעדי - הקלטות יאיר נתניהו: "אבא שלי סידר לאביך 20 מיליארד". בנו של רה"מ בתגובה: "דברי הבל שמוטב שלא היו נאמרים" http://bit.ly/2CTbqkz

פורסם על ידי ‏החדשות‏ ב- יום שלישי, 9 בינואר 2018

 

"הבקשה נדחית, כפי שהוגשה", כתב הרשם הבכיר אבי כהן, "ללא כל תצהיר ואסמכתא ומבלי להתייחס לכל הקיים בתיק, כאשר הנימוק היחיד שצוין בבקשה אינו משכנע וסביר". בעקבות ההחלטה צייץ נתניהו מכתב שקיבל מאת עורך-דינו, ובו מובהר שגם אם הרשם יימנע מלבטל את מחיקת ההליך, כתב התביעה נגד רוזן יוגש מחדש כבר בשבוע הקרוב.

עדכון, 2.9: הרשם כהן דחה גם בקשה שהגיש נתניהו לעיון חוזר בהחלטה לדחות את הבקשה לביטול מחיקת התביעה. "לא נפלה כל טעות בהחלטתי הקודמת ולא הופניתי לנסיבות חדשות", כתב הרשם בהחלטתו, והוסיף: "מפתיע שגם הבקשה מהיום אינה נתמכת בתצהיר (חרף הוראות הדין וחרף האמור בהחלטתי הקודמת), מה שמלמד שמגיש הבקשה אינו מפנים את הוראות הדין".

22727-11-18