בערוץ 20 ריאיינו דובר של הליכוד והציגו אותו כעיתונאי. הדובר, ארז תדמור, התראיין לכתבה שהעלתה ספקות בנוגע לחשדות המיוחסים לראש הממשלה במסגרת "תיק 1000" – החשד לקבלת שוחד מבעלי ההון ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר. לדברי הכתב שהכין את הידיעה, אלירן טל, הקרדיט המטעה שובץ בשגגה – ובכתבה הבאה בסדרה הוא יתוקן.

ערוץ 20, ששייך למיליארדר יצחק מירילשוילי, מרבה להפיץ בחודשים האחרונים תרחישים וניתוחים שמצביעים על כך שהמשטרה והפרקליטות מנסות להפליל את נתניהו על לא עוול בכפו. בנימין נתניהו ואנשיו, מצדם, מרבים לשתף תוכן של ערוץ 20 בדף הפייסבוק של ראש הממשלה. הבוקר (10.2) הופצה בדף הפופולרי גם כתבתו של אלירן טל.

ארז תדמור, איש תקשורת וממקימי ארגון הימין "אם תרצו", עבד בעבר בליכוד ושב לעבוד במפלגה בחודש שעבר, לקראת בחירות 2019. אף על פי כן, לצופי ערוץ 20 הוא הוצג רק כ"עיתונאי". "כשאתה מציג את העובדות המלאות, כשאתה בוחן כל אחד מהתיקים האלה ברמה העובדתית, אתה רואה שמדובר באבסורד ובתיקים תפורים", אמר בראיון לערוץ 20.

אלירן טל: "לדעתי הוא מופיע גם בכתבה שנשדר על 'תיק 4000', והעניין הזה יתוקן. באמת אין פה משהו זדוני או מכוון. זו טעות שלא היתה צריכה לקרות"

לדברי אלירן טל, תפקידו העכשווי של תדמור לא הוסתר בכוונה. "ריאיינו את תדמור כיועץ האסטרטגי של הליכוד, ונפלה טעות סופר. קורה", הוא אומר בשיחה עם "העין השביעית". "נפלה טעות שהיא לא שלי, אלא של עוזרת הפקה, ונערכה איתה גם שיחת הבהרה, טעות אנוש".

צופים חדי עין יכולים היו להבחין שבניגוד לשאר העיתונאים שהתראיינו בכתבה, שהצטלמו באתרים ניטרליים, תדמור הצטלם במקום עבודתו העכשווי – מצודת-זאב בתל-אביב, שם פועל מטה הבחירות של הליכוד. החלטת ערוץ 20 לראיין את תדמור בתוך מצודת-זאב תומכת בדבריו של טל.

"תדמור הוא בן אדם מוכר, לא מישהו שעובד במחשכים עבור נתניהו – הוא הצהיר על זה, זה ידוע, והוא התראיין לכתבה בטייטל של יועץ אסטרטגי לקמפיין הבחירות של הליכוד, וזה גם הטייטל שאמור היה להופיע בכתבה", מוסיף הכתב. "לדעתי הוא מופיע גם בכתבה שנשדר על 'תיק 4000', והעניין הזה יתוקן. באמת אין פה משהו זדוני או מכוון. זו טעות שלא היתה צריכה לקרות".