בית החולים "שיבא", שם מאושפזים האחים רמי ואושר טויטו שנפצעו מפגיעת קסאם בשדרות, שלח אתמול הודעה יוצאת דופן לעיתונות, בה הוא נותן פתחון פה לטענותיה של המשפחה כגד התקשורת ונגד מדינת ישראל. בהודעה מתייחסת המשפחה למורת הרוח שהסבה לה כתבת השער ב"ידיעות אחרונות", שסיפרה כי "במרחק חמישה מטרים" זה מזה שוכבים הילד אושר טויטו וילד פלשתיני שנפגע מפגז צה"לי, וערכה הקבלה בין המקרים.

"אנחנו לא מוכנים שהבן שלנו יצולם יחד עם הילד הפלסטיני כי צילום כזה מנסה להראות את השוויון בין שני המקרים", כתבה המשפחה.

מדוברות בית החולים נמסר כי למרות שמהצילום על שער העיתון נראה היה כאילו הילדים מאושפזים שניהם באותו חדר, הרי שבמחלקת טיפול נמרץ בה הם מאושפזים נמצא כל חולה בחדר נפרד.

לגבי הצהרת המשפחה כי הם מוחים על כך שהילד הפלשתיני "שוכב ליד הבן שלנו", נמסר מבית החולים כי הם לא מתכוונים להזיז מי מהילדים מהחדר בו הוא נמצא כעת.

להלן ההודעה לעיתונות ששלח בית החולים, במלואה וללא שינויים:

"אנו לא מוכנים שהבן שלנו יצולם יחד עם הילד הפלסטיני כי צילום כזה מנסה להראות את השוויון בין שני המקרים. אין אמת בדבר! והמקרים שונים לחלוטין. הפלסטינים מכוונים לפגוע בבנים שלנו. בילדים. הם שמחים בפציעתם. ואילו אנו, גם לא הצבא שלנו, לא כיוונו לפגוע בהם והמקרה שקרה לילד הפלסטיני הוא למרות הזהירות להמנע מפגיעה בילדים.

אנו ההורים לא שמחים מהפציעה של הילד הפלסטיני. הרחוב הפלסטיני כן שמח בפגיעת הבנים שלנו. אין שיוויון.

מדינת ישראל קיבלה החלטה לטפל בילד זו זכותה. אנו מוחים על זה שהוא שוכב בביה'ח שיבא ליד הבן שלנו שנפגע יחד עם אחיו על היותם יהודים אזרחי מדינת ישראל שהרחוב הפלסטיני קורא להשמדתם".