המהדורה האחרונה של תוכנית הברנז'ה "מייבשים את הביצה" ברדיו תל-אביב 102FM הוקדשה בחלקה הגדול לפרשות השחיתות שנמצאות בראש סדר היום הציבורי, פרשות המערבות פוליטיקה ותקשורת ושדמות מרכזית בחלקן היא ניר חפץ, איש תקשורת בכיר בעבר.

בפתח התוכנית הבטיחה המגישה שרון כידון כי הפינה הקבועה עם העיתונאי יהודה נוריאל תוקדש לשיחה על חפץ, וזאת בעקבות טור שכתב נוריאל ב"מוסף לשבת" של "ידיעות אחרונות". בהמשך פנתה כידון לשותפה להגשת התוכנית, שי גולדן, ואמרה: "ותכף נדבר גם איתך על ניר חפץ, עבדתם קרוב מאוד ביחד, לא תתחמק ממני בעניין הזה".

גולדן אכן עבד קרוב מאוד לחפץ. בתקופת שליטתו של נוחי דנקנר ב"מעריב", בזמן שחפץ היה העורך הראשי, גולדן היה סגן העורך. גולדן גויס לעיתון כמינוי אישי של דנקנר, מעל ראשו של עורך העיתון דאז אבי משולם. כשחפץ השחית וסירס את העיתון, ועשה בו שימוש למען האינטרסים של דנקנר והאינטרסים האישיים שלו, גולדן היה שם לצדו.

בדצמבר 2011, לדוגמה, כשעורך "העין השביעית" ביקש תגובה לקראת פרסום רשימה על הטיהורים ב"מעריב", כתב גולדן לבכירי העיתון: "זו הכתבה השלישית שהוא מפרסם עלינו בשבועיים. האיש אובססיבי ל'מעריב' ולניר, צריכים להתחיל להרתיע אותו. לא נחזור על טעות 'דה-מרקר', שהתעללו בנוחי שנתיים ועמדנו מהצד".

אכן היה יכול להיות מעניין לשמוע את גולדן מדבר על חפץ, אבל בסופו של דבר הוא חמק מכך. השיחה עם נוריאל הוקדשה לבנימין נתניהו, וגם כידון לא שאלה אותו על חפץ.

בתשובה לבקשת תגובה מ"העין השביעית" הביעו כידון וגולדן שמחה וסיפוק על ההאזנה לתוכניתם. "איזה כיף שאתם מאזינים בכזה קשב לתוכנית שלנו", מסר גולדן, "המשך האזנה נעימה גם בשבוע הבא". נוריאל מסר כי אכן הציע תחילה להקדיש את פינתו לחפץ, אולם בהמשך, מיוזמתו בלבד, חזר בו. לדבריו, לקראת שידור הפינה הבין כי גולדן לא יוכל לספק מענה לטענותיו על חפץ, ועל כן העדיף להקדיש את הפינה לנושא אחר.