תוכנית מספר 47 של "קול העין", הפעם בהנחיית איתמר ב"ז ונמרוד הלברטל, נפתחת בלקט גידופים מוקלטים מתוך הפגנת ימין שנערכה השבוע בכיכר רבין לאות תמיכה באלאור אזריה, חייל צה"ל שירה למוות במחבל פצוע. בתום הלקט עולה לשידור מואב ורדי, הכתב המדיני של חדשות ערוץ 10, שאליו הופנו הקללות.

חרף הרושם העולה מצילומי התקרית – שבה התגודדו מפגינים סביבו וסביב צלם של חדשות 10, קיללו אותם ונופפו בידיהם בתנועות מאיימות עד אשר הובהלו העיתונאים אל מחוץ להמון על-ידי שוטרים סמויים – ורדי מצהיר שלא חש פחד. עם זאת, מצא לנכון להתריע: "אם תהיה אלימות פוליטית, יש סיכוי שהיא תהיה כלפי עיתונאים".

המרואיינת הבאה היא ד"ר ענת באלינט, שעולה לשידור בעקבות כתבה שפרסמה השבוע באתר "העין השביעית". הכתבה של באלינט מוקדשת לפרשת קריסתה של יזמית הנדל"ן ענבל אור ולתפקיד המרכזי שמילאו כלי התקשורת בהאדרתה ובטשטוש הסימנים המקדימים לנפילתה. כפי שעולה מהכתבה, אור שילמה עבור הופעות שלה בתוכניות לייפסטייל קלילות, ודרכן מיצבה עצמה כ"מומחית נדל"ן" ואורחת בתוכניות כלכלה ומגזין מרכזיות.

את התוכנית חותמת שיחה עם ד"ר רויטל עמירן, שהיתה חברה ב"ועדה הציבורית לבחינת ההסדרה של שידורי ערוץ הכנסת" בראשות השופטת בדימוס שרה פריש. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע השבוע על אימוץ רוב המלצות הוועדה. עמירן, החתומה על דעת מיעוט בדו"ח ההמלצות, מותחת ביקורת על החלטתו של ח"כ אדלשטיין למנות נציגים מטעמו ומטעם יו"ר האופוזיציה לשם פיקוח על שידורי הערוץ.

כמו כן מציינת עמירן כי בניגוד לפרסומים עיתונאיים עכשוויים, יו"ר הכנסת אימץ במלואו את "סעיף הביזוי", שלפיו הזכיין הבא שיפעיל את ערוץ הכנסת "יימנע בשידוריו מביזוי הכנסת כבית הנבחרים". "ברגע שעיתונאי לפני שהוא מדבר בשידור או מראיין חבר-כנסת, יצטרך להעביר בראשו את השאלה 'האם בדיווח שלי אני מבזה, האם יש פה משהו שעלול לגרום לקנסות לגוף המשדר שאני עובד בו' – זה כבר יוצר אנומליה, דבר שהוא לא בריא", אמרה עמירן בהקשר זה.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".