"אף אחד לא מסתיר את הקו של 'ישראל היום'. הקו של 'ישראל היום' הוא קו מאוד פרו-ביבי, הוא קו שתמיד תומך בביבי, ומי שקורא את העיתון לא יכול להתבלבל. זה ידוע, מוצג וברור", כך אמר לפני כעשרה ימים שלמה צזנה, הכתב המדיני של "ישראל היום", בשיחה שרון כידון ושי גולדן, במסגרת תוכניתם "מייבשים את הבצה", שמשודרת ברדיו תל-אביב.

יצוין כי עורך "ישראל היום" עמוס רגב ומייסדו שלדון אדלסון הצהירו מוקדם יותר השנה בבית-המשפט, באמצעות עורכי-הדין אביגדור (דורי) קלגסבלד, אמיר שרגא ודון סוסונוב, כי "לקביעה כאילו 'ישראל היום' מבקש כל כולו לקדם את המשיב 2 [בנימין נתניהו] אין בסיס משפטי".

ההצהרה באה בתגובה לערעור של עו"ד שחר בן-מאיר. הערעור נסוב על החלטת ועדת הבחירות המרכזית שלא לקבוע כי "ישראל היום" הוא בבחינת עבירה על חוקי התעמולה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו לוחץ את ידו של הכתב המדיני של "ישראל היום", שלמה צזנה, אחרי שחתם על מדריך התיירות שצזנה כתב, מאי 2013 (צילום מסך, "ישראל היום")

נתניהו וצזנה (צילום מסך, "ישראל היום")

יו"ר ועדת הבחירות, השופט סלים ג'ובראן, אמר אז כי "אם תוכח זיקה – כספית או ארגונית – בין מפלגה או מתמודד לבין עיתון, ויוכח כי האחרון יפרסם 'מאסה קריטית' של ידיעות חדשותיות לטובת אותו מועמד", אזי "אין המדובר כלל בידיעות חדשותיות, אלא למעשה ב'תעמולה בתחפושת'. דהיינו, תעמולה הנחזית לעיתון".

גם מול ועדת הבחירות המרכזית וגם בבית-המשפט העליון, אנשי "ישראל היום" ונציגיו הקפידו לקבוע שוב ושוב כי אין כל זיקה בין העיתון ואנשיו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. לדברי צזנה, בתקופת אולמרט זכה ליחס עוין מלשכת ראש הממשלה, אולם מרגע שנתניהו נכנס לתפקיד, היחס השתנה מן הקצה לקצה. "עם זאת", הוסיף צזנה, "אנחנו, לפחות אני, אשתדל כל הזמן לכתוב כל מה שאני רוצה ואת כל האמת שאני רואה לפחות".