ידיעה על הפגנה עתידית של פעילי באים-לבנקאים הוסרה אתמול מאתר "וואלה". באים-לבנקאים היא התארגנות המוחה על יחס הבנקים לקרוביהם של בעלי חוב. בבנקים "פועלים נגד בני משפחותינו והסובבים אותנו", נכתב באתר הארגון. "עתה אנחנו נפעל נגדם, נגד בני משפחותיהם ונגד הסובבים אותם. במסגרת חוקית, אבל ללא כל חמלה. בדיוק כמותם".

תחת הכותרת "באים-לבנקאים קוראים להפגין נגד 'חתונת הגזל' של קינן-תשובה" דיווחה דנה ירקצי ב"וואלה" כי פעילי הארגון קוראים לציבור להפגין ביום חמישי הקרוב מול חתונת בנו של מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן עם נכדתו של איש העסקים יצחק תשובה, שחר אלרואי.

ירקצי דיווחה עוד כי לרגל האירוע פתחו אנשי באים-לבנקאים עמוד פייסבוק, והזכירה כי בחודש שעבר הוצא צו הרחקה נגד ברק כהן, מוביל מחאת באים-לבנקאים, לבקשת קינן. באותו מעמד, ציינה ירקצי, התריע קינן כי כהן וחבריו עלולים להפגין מול חתונת בנו.

כותרת הכתבה על באים-לבנקאים שנמחקה מאתר "וואלה", 28.7.15

כותרת הכתבה על באים-לבנקאים שנמחקה מאתר "וואלה", 28.7.15

בדף הפייסבוק של באים-לבנקאים העלו עותק מלא של הכתבה שנמחקה וטענו כי עצם המחיקה היא סיבה נוספת להפגין מול החתונה.

בשנים האחרונות אירעו כמה מקרים של הסרת ידיעות מאתר "וואלה". בינואר האחרון נמחקו ידיעות שעסקו ברעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ובזמר אייל גולן. לפני כן מחה העורך הראשי דאז, ינון מגל, על צנזורה שהפעיל מנכ"ל "וואלה", אילן ישועה. ישועה אמר בראיון שהעניק לאתר זה כי הוא רואה עצמו כבעל סמכות להתערב בענייני תוכן לפי שיקול דעתו.

ב"וואלה" לא הגיבו לפניית "העין השביעית".