בפתח התוכנית החמישית של "קול העין", מגזין הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס בהנחיית אורן פרסיקו ואביעד טובי, מותחת ח"כ קארין אלהרר (יש-עתיד) ביקורת על ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו. לדבריה, נתניהו הוא האחראי למצב הביש שרשות השידור נקלעה אליו. "יש פה יד מכוונת", היא אומרת. אלהרר, שעמדה בראש ועדת הכנסת המיוחדת שהכינה את הצעת חוק תאגיד השידור הציבורי החדש, טוענת כי לה עצמה אין אחריות למצבה של הרשות.

בהמשך התוכנית מספר אבנר הופשטיין על דמותו של שלדון אדלסון בעיני הציבור האמריקאי, לנוכח התערבותו בפוליטיקה והתביעה שטוענת כי עסקיו במקאו נגועים בשחיתות. ענת גורן, יוצרת הסרט "הרצוג", מספרת על התגובות שקיבלה ומה היה חלקו של ספי רכלבסקי בקמפיין המחנה-הציוני. רותה קופפר, כתבת הטלוויזיה של "הארץ", דנה בסוגה המיוחדת של סאטירה עיתונאית, שג'ון אוליבר הוא נציגה הבולט. לסיום מספר עקיבא ביגמן, עורך האתר "מידה", על האתר ומטרותיו.

קול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל, ואתר "העין השביעית" החלו בשידור תוכנית חדשה שתעסוק בביקורת תקשורת. התוכנית, "קול העין", משודרת בקול-הקמפוס מדי שבוע, בימי שלישי ב-12:00, וזמינה לקהל המאזינים באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".

את התוכנית הפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל.