ביוני 2014 החלו הדיונים המרתוניים של ועדת אלהרר לקראת חקיקת חוק רשות השידור החדש. בעקבות המלצות הוועדה הוכרז על סגירת רשות השידור ופתיחת תאגיד שידור ציבורי חדש, שלא ימומן מכספי אגרה. אלא שלוחות הזמנים התעכבו, וכעת רשות השידור פועלת במתכונת זמנית ונמצאת במצוקה תקציבית חמורה בשל הפסקת גביית האגרה.

בראיון עימה מאשימה ח"כ קארין אלהרר (יש-עתיד) את ראש הממשלה בנימין נתניהו באחריות למצב שנוצר. "הוא זה שאוחז בכל הסמכויות הקשורות לשוק התקשורת, לרבות הסמכויות הקשורות בשידור הציבורי וברשות השידור, הוא ביקש את זה במפורש וזה חתום בהסכמים הקואליציוניים. הוא האחראי למצב, ואני רואה בו אחראי לכך שהשידור הציבורי בישראל ייעלם מן העולם. אם אנחנו לא נממן את הדבר הזה, בסופו של דבר הוא יתייבש עוד לפני שהגוף החדש יקום".

בהמשך אומרת אלהרר: "יש פה יד מכוונת שרוצה לפגוע או להמתין עד שיאושרו אנשים שהם מקורביו של ראש הממשלה, וזה חבל מאוד, כי אחד הדברים החשובים שעמדנו עליהם בוועדה ובחוק הוא לנתק את הרשות מהחוק". החוק הוא חוק מצוין, שגם ראש הממשלה הצביע בעדו, אומרת עוד אלהרר. "חוקים טובים יש, השאלה זה בביצוע. אתה יכול כל חוק לעמוד מנגד ולראות איך המקום גווע". בסיום מצהירה אלהרר כי תדרוש מנתניהו תשובה לשאלה מדוע לא ייתן צו להמשך גביית האגרה.