01.03.2017 הקש דאע"ש לקחים מ"החליפות הוויראלית": אפקט ויראלי ככלי חדש ללוחמה פסיכולוגית? • על ההיבטים הפחות ידועים של קמפיין הסייבר-ג'יהאד של המדינה האסלאמית • מתוך כתב-העת "סייבר, מודיעין וביטחון" מירון לקומי
25.02.2015 "מתי אתם מגלים על הסרטון?" הנה כי כן מה שקורה כשמהדורות החדשות הטלוויזיוניות מנסות לרדוף אחר הנעשה ברשתות החברתיות: הן מתבזות איתי זיו
25.08.2014 הכוכב הוא אתה, וגם מי שחותם על הצ'ק מה האטרקציה במופע משפיל כמו "אתגר דלי הקרח"? התשובה היא שכלל לא משנה איזה מין מופע זה, כל זמן שהוא מופע איתי זיו
19.07.2010 עידן השיווק המטומטם חלק לא מבוטל מהשיווק במדיה החדשה נראה כמו הפעלות בתנועת נוער, כשרוב המשתתפים אינם קיימים במציאות והקשר בין המשימות האוויליות למותג הוא לעתים מקרי לחלוטין יובל דרור
17.12.2008 הורה רשימת התפוצה ועכשיו, חרף החציל והברווז, ובתוך סלט המסרים הסותרים והאשמת הגולשים בטמטום, התבלבלת – אז יש או אין פיצה שרגא בדיזנגוף סנטר? אז זו בדיחה או לא בדיחה? על חשבונו של מי? של שרגא המסכן? של סער ואמו? המקרה המוזר של הפיצה בשעת לילה (ובימים שאחרי) שהם סמיט
01.05.2005 חוצים את הקו הירוק טכנולוגיה חדשה מסעירה את עולם העיתונות המקוונת בארצות הברית: היא מסמנת מלים בתוכן כתבות וידיעות ומצמידה אליהן פרסומות רפי מן