09.11.2021
מאיר כהן רסס - "העין השביעית"
03.07.2020
30.07.2019
14.10.2015
הערוץ של המדינה
גופים ממשלתיים שילמו למעלה מ-10 מיליון שקל לחברת קשת לשם קידום קמפיינים שלטוניים וראיונות עם בעלי תפקידים בכירים • המינוח המכובס: "שיתופי פעולה" • המסרים: על גבול התעמולה • התוכניות הנגועות: "אנשים", "חי בלילה", "האח הגדול", "מאסטר שף", "הבוקר של קשת" ועוד • גם עמותות אימצו את השיטה • כך משפיע כסף ציבורי על תמהיל התכנים בטלוויזיה המסחרית • קשת: "פעלנו באישור"
21.10.2014
מה הכסף שלך עשה היום
נתונים חדשים מגלים אילו עיתונים זוכים לנתחים המובחרים של תקציבי הפרסום הממשלתי • בראש הנהנים: "ידיעות אחרונות" • העיתון הפופולרי בקרב עובדי משרד האוצר ומשרד ראש הממשלה: "הארץ" • השוואת מחירים מוכיחה שוב כי ב"ישראל היום" גובים מהמפרסמים מחירים נמוכים במיוחד, באופן המעורר תהיות בנוגע למודל העסקי של החינמון • "ישראל היום": אין תגובה
04.07.2014
29.10.2013
14.10.2013
22.09.2013
03.09.2013
27.03.2013
06.11.2009
הנקראים השבוע
-
1
-
2
-
3
-
4
-
5