28.12.2017 Peace and Fear "העיקרון של המסר הפוליטי הפך להיות דומה לזה של המסר המסחרי. אותו מסר חוזר על עצמו שוב ושוב בכל אמצעי התקשורת שבהם הוא מתפרסם" • פרק מתוך "נתניהו - בית ספר לשיווק פוליטי" מאת ברוך לשם ברוך לשם
13.08.2012 זהירות, סכנה לפניך העיתונים מחליפים את האיום מאיראן באיום ממצרים | "ידיעות אחרונות" במתקפה על אהוד ברק | "המבשר" מסביר כיצד יוצרים הסתה אורן פרסיקו
23.11.2009 אשת מקצוע הגונה כמה מהעיתונים מחכים בתקווה לשחרור גלעד שליט | אחרים שואלים שאלות קשות באשר למחירה של עסקת החילופין | אף אחד לא מרוצה מפרשת היועץ שוקי טאוסיג
29.03.2009 הדרך לגיהנום רצופה יועצים טובים מהו החלום הרטוב של כל מנהל קמפיין? (מועמד צייתן ופשוט-מחשבה) במה מתמקדות עצות יועצי הקמפיין? (בענייני יציבה ומראה) כיצד משווקים היועצים את הסחורה? (כמו כל סחורה אחרת) ומהו הנזק הלאומי שיועצי קמפיין גורמים? (על כך ברמז) אורן פרסיקו