רסס ועידת המשפיעים

כשגוף החדשות המשפיע בישראל נכנס לתעשיית הכנסים  
 
"ועידת המשפיעים", שנערכה בספטמבר 2018, היתה נקודת ציון בהתמסרות של התקשורת הישראלית לתוכן שיווקי. חברת החדשות (לשעבר "חדשות 2"), מכלי התקשורת החזקים והפופולריים בישראל, רתמה את בכירי עיתונאיה ואת המסך שלה לכנס גדול עם עילה לא ברורה. בכך נכנסה החברה ל"תעשיית הכנסים", סוג של תוכן שיווקי שנפוץ במיוחד בעיתונות הכלכלית.
  

בצילום: אבי וייס, מנכ"ל חברת החדשות, נואם ב"ועידת המשפיעים" (צילום מסך)

  • עמוד 1 מתוך 2
  • 1
  • 2
  • >
13.09.2018
  • עמוד 1 מתוך 2
  • 1
  • 2
  • >