31.12.2008 על עיתונות, פוליטיקה ומקסום רווחים שלושה אתרים חדשים נוספו לאחרונה לסיקור הבחירות. הם מציעים בעיקר תוכן ממוחזר, עלות הקמתם אפסית, ואחד מהם, השייך לקבוצת "הארץ", מצניע את ייחוסו. אז במה מדובר? "משהו שמחלקת המסחר העלתה כדי לחטוף תקציבים ולמכור חבילות פרסום למפלגות" או "במה מרכזית שחושפת את הגולשים למגוון דעות שבאופן רגיל לא היו נחשפים אליהן ושחשובות לצורך גיבוש עמדה"? רוני שני
18.12.2008 על החתום: פלוני אלמוני תכירו: "פוליטיקו", אתר חדש המציע כתבות, סקירות ומאמרים בענייני הבחירות. המודעות, בינתיים, מפרסמות את הליכוד, אבל זהותם של הבעלים נותרת עלומה. לפי רישום הדומיין, מדובר בקבוצת "הארץ" אורן פרסיקו
30.11.2008 גולשים על כנפי הדמיון ה"אינטרנט" הוא הדבר החם בשוק תעמולת הבחירות, יגיד לכם כל פוליטיקאי זוטר. אבל השימוש שהמועמדים ויועציהם עושים ברשת הוא לרוב חובבני להחריד. שימו לב: לפתוח דף בפייסבוק זו אינה "אסטרטגיה מקוונת", במיוחד אם ה"חברים" הם רק קרובי המשפחה יובל דרור
04.11.2008 חסר מלח מערכת הבחירות הקרבה תציף שוב את צרכני התקשורת באינספור סקרים מצד אחד, ובלא פחות קולות ספקניים מצד שני. מה שצרכני התקשורת אינם צפויים לקבל במידה מספקת הוא דיון רציני במידת האמינות של אותם סקרים אסף צימרינג
28.10.2008 ובחרת בטוב תקופת בחירות היא גם תקופת מבחן לתקשורת. עליה להשכיל להציג את הפוליטיקאים שלנו בצורה מורכבת, בלי להיגרר לעלבונות סתמיים, אך גם בלי לחפות על אמירות ריקות או עבר מפוקפק. כישלון תקשורתי יעמיד סימן קריאה לפני תהליך ההסתאבות של הפוליטיקה הישראלית מרדכי קרמניצר